Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Analiză de piață: recordurile atinse în ultimele trei luni de OLX.ro

OLX.ro, cea mai mare platformă de vânzare și cumpărare din România, a înregistrat în ultimele trei luni o serie de recorduri pentru piața locală.

”Am început anul în forță. Din punct de vedere financiar, proiectul OLX.ro a înregistrat în primul trimestru o creștere de peste 450% a veniturilor față de aceeași perioadă din 2015. Batem recordul de audiență în fiecare lună, ocupând primul loc în clasamentul SATI și livrăm valoare net superioră față de celelalte opțiuni de pe piață utilizatorilor care pun lucruri la vânzare pe OLX.ro.” menționează Cristina Gheorghițoiu, General Managers Naspers Classifieds România.

Conform unei cercetări realizate recent alături de compania Reveal Marketing, OLX.ro este cel mai eficient site de anunțuri de pe piața locală pentru vânzarea unei mașini. Studiul a fost realizat pe un eșantion de 160 de anunțuri încărcate simultan pe OLX.ro și pe alte două platforme de anunțuri cu publicare gratuită relevante pentru piața auto online, mai exact un site specializat în zona auto și unul generalist.


În medie, în primele 14 de zile de la publicarea anunțurilor se înregistrează 1.935 de contactări trimise prin mesageriile interne ale site-urilor, telefon sau SMS. Dintre acestea 80% sunt pentru anunțurile publicate pe OLX.ro. Mai mult, 84% dintre vânzătorii de pe OLX.ro au discutat cu cel puțin un cumpărător. În cazul celorlalți doi jucători, doar 42%, respectiv 27% dintre vânzători au primit un mesaj.

De asemenea, în primele două săptămâni de la postarea anunțului, vânzătorii de mașini de pe OLX.ro primesc aproximativ 9,7 mesaje de cumpărare, față de 1,7 si 0,7 cât a fost media pentru celelalte două platforme incluse în raport. În plus, OLX.ro s-a detașat față de ceilalți competitori direcți și în ceea ce privește numărul de vizualizări pentru fiecare anunț, înregistrând o medie de 525.

Studiul a mai oferit și alte informații utile precum faptul că anunțurile pentru mașini mai ieftine de 2.000 euro au primit cele mai multe contactări, iar anunțurile cu cele mai multe vizualizări au fost pentru mărcile de mașini Volkswagen, Opel și Renault.

Cu o medie de peste 10 milioane vizitatori unici, OLX.ro a continuat să fie cel mai vizitat site din România și în primele trei luni din 2016. Categoriile cu cei mai multi vizitatori au fost Auto, Moto și Ambarcatiuni, Imobiliare și Electronice și Electrocasnice. Tot în acest prim trimestru, numărul de descărcări pentru cele trei aplicații mobile OLX.ro a depășit pragul de 3,2 milioane.

Platforma oferă cea mai mare diversitate de anunțuri, având mai mult de 4,2 milioane de oferte active pentru locuințe, mașini, casă și gradină sau locuri de muncă.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.