Din această vară, Ana-Maria Duduleanu a preluat poziția de Head of Marketing pentru Nutricia România, divizia de alimentație specializată a companiei Danone. În această calitate, Ana-Maria va coordona brandurile Aptamil și Milupa, precum și proiectele educaționale pentru o alimentație sănătoasă în primii ani de viață pe care le oferă Nutricia în România.
Ana-Maria Duduleanu revine în România după o experiență de 5 ani în Paris, tot în cadrul Danone, unde a ocupat poziții de Marketing Manager pentru brandurile de apă ale companiei (evian, Volvic, Badoit) pe piețele internaționale (Japonia, Rusia, Europa și LATAM).
“Mă bucur că m-am întors acasă și îmi pot folosi experiența acumulată într-un domeniu cu un impact social major – nutriția în primii ani de viață. Nutricia România are o misiune dublă pe care îmi propun să o dezvolt împreună cu echipa, aceea de a oferi cele mai bune produse pentru copiii de vârstă mică, ancorate în știință și cercetare, dar și de a oferi suportul educațional pentru ca părinții să ia cele mai bune decizii ce privesc alimentația sănătoasă pentru copii. Cercetarea laptelui matern este un domeniu în care suntem pionieri, astfel că, după 40 de ani de studiu a acestuia, știm cât de complexă și completă este soluția naturii pentru nutriția bebelușilor. De aceea, prin intermediul programului SAMAS și nu numai, ne-am asumat să încurajăm cât mai mult posibil alăptarea, ca fiind cel mai potrivit context pentru creșterea și dezvoltarea armonioasă și sănătoasă a copiilor în primii ani de viață și chiar avem un impact pozitiv asupra creșterii ratei de alăptare în România”, afirmă Ana-Maria Duduleanu.
Noul Head of Marketing Nutricia mai adaugă: “Această viziune este valorizată de piața românească, unde credem că avem un parcurs de creștere susținută cu principalele noastre branduri, Aptamil și Milupa. Pe lângă formule de lapte, avem și soluții complementare de nutriție pentru cei mici, cu un răspuns foarte bun din partea mamelor”.
Ana-Maria a lucrat și anterior în cariera sa în România, ca Senior Brand Manager pentru Aptamil, în 2010. În urma contribuției sale la dezvoltarea brandului Aptamil și a proiectului social SAMAS, în 2014, Ana-Maria s-a îndreptat către Evian Volvic International, unde a fost responsabilă de dezvoltarea strategiei de marketing la nivel internațional pentru brandurile evian, Volvic și Badoit și a gestionat echipe din mai multe țări.
Anca Romilă, care a coordonat anterior activitățile de marketing ale Nutricia, își continuă cariera profesională, preluând responsabilitatea brandului Nutrilon pentru Belgia și Olanda.