Specialist în comunicarea corporate și gestionarea situațiilor de criză, Ana-Maria Diceanu lansează o agenție care vine să completeze peisajul pieței de consultanță PR din România.
Brain 4 Strategy este conceptul Anei Maria Diceanu. Ana lucrează cu o echipă de consultanți cu o reputație solidă la nivel internațional și local, însumând peste 120 de ani de experiență în diverse arii ale managementului comunicării: Katie Paine, CEO Paine Publishing; expert internațional în evaluarea impactului pe care îl are PR-ul, Dennis Larsen, Managing Partner ReputationInc, expert în managementul reputației; Caius Rapanu, expert în comunicarea cu investitorii (investor relations și tranzacții de tip M&A) si Adina Vlad, Managing Partner Unlock Market Research.
„Brain 4 Strategy a apărut ca răspuns la solicitările pe care le-am primit constant în interacțiunea cu brand-urile: o strategie de PR care să nu fie uni-dimensională, o strategie holistică în special în situații critice și dificile. Combinând experiența mea cu cea a consultanților cu care am plăcerea să colaborez agenția are know how-ul relevant pentru construirea reputației brand-urilor. Specialiștii noștri pot juca un rol important în dezvoltarea strategiilor pe termen lung ale clienților noștri, completând strategia de business generală cu o componentă relevantă de PR,” spune Ana-Maria Diceanu, fondator și CEO Brain 4 Strategy.
Brain 4 Strategy oferă servicii în cinci zone principale: managementul reputației, comunicare financiară, comunicare de criză, training media și simulări de criză, măsurare și evaluare. Abordarea multidisciplinară în dezvoltarea strategiei de PR oferă clienților certitudinea unei comunicării coerente ce plasează reputația și rezultatele în prim plan.
Ana-Maria este primul om de comunicare din România cu certificare AMEC (International Association for Measurement and Evaluation of Communication) si membru Chartered Institute of Public Relations Londra. Este expert în comunicarea de criză și de-a lungul carierei sale a lucrat pentru companii din industrii precum asigurări și bănci, farma, FMCG și retail, oil&gas. Ana-Maria a contribuit în mod activ la dezvoltarea industriei de PR din România prin organzarea primei conferințe de PR Measurement din Romania și a primei conferințe de Crisis Impact Measurement. Este implicată în activități de voluntariat: susține traininguri de media literacy în rândul adolescenților pentru a-i ajuta să înțeleagă fenomenul fake news. A fost implicată într-un grup de lucru inițiat de radio Itsy Bitsy pentru combaterea fenomenului de bullying din România.