În cea de-a doua ediție „iUmor” care s-a impus ca lider de audienţă pe toate cele trei targeturi
Dacă în mod normal concurenții sunt cei care trăiesc emoții intense pe scena iUmor, în ediţia de duminica aceasta, care s-a impus ca lider de audienţă pe toate cele trei targeturi, Delia, Cheloo și Mihai Bendeac au fost cei care au trecut prin stări extreme. Concurenta care a câștigat votul telespectatorilor a fost Ana Maria Calița, cea de-a doua finalistă din acest sezon.
Revederea dintre Mihai Bendeac și Ana Maria Calița, una dintre cele mai îndrăgite foste concurente ale emisiunii, a fost complet neprevăzută. În stilul caracteristic, Ana Maria a glumit spunând că a revenit în sezonul patru al show-ului iUmor pentru că are nevoie de bani să își cumpere un loc de parcare și o boxă la apartamentul său proaspăt achiziționat.
La final, încântat de numărul de stand-up, Mihai Bendeac a uimit pe toată lumea când s-a ridicat de pe scaun, a mers direct pe scenă și a sărutat-o pe Ana Maria. ”A fost un «sărut iugoslav»! Am văzut eu la Hollywood, când e o decernare de premii Oscar, iar unul dintre actori, în semn de apreciere, își sărută colega. Nu contează că e măritată, că e singură, nu are legătură cu asta”, a explicat apoi Mihai Bendeac.
Cert este că nu doar jurații au apreciat numărul ei de stand-up comedy, ci și telespectatorii, care au votat-o prin intermediul aplicației iUmor.
Cea de-a doua ediţie a celui mai nou sezon “iUmor”, difuzată aseară, între orele 20.57-23.18, la Antena 1, a fost lider de audiență, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din mediul urban, şi la nivel national.
Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 8.1 puncte de rating și 19.8% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Digi Sport 1 cu o medie de 6.3 puncte de rating şi 15.2% cotă de piaţă. ProTv a ocupat abia a treia poziţie în clasamentul audienţelor cu o medie de 5.6 puncte de rating și 13.5% cotă de piață.
iUmor a fost lider și la nivelul întregului public din mediul urban cu o audiență medie de 6.1 puncte de rating și 13.5% cotă de piață, în timp ce poziţia secundă era ocupată tot de Digi Sport 1 cu 6 puncte de rating și 13.3% cotă de piață. Şi pe acest target, ProTv a ocupat abia a treia poziţie cu o medie de 3.9 puncte de rating și 8.6% cotă de piață.
Şi la nivel national, Antena 1 a condus clasamentul audienţelor, cu 6.2 puncte de rating şi 13.8% cotă de piaţă, în timp ce poziţia secundă era ocupată de Kanal D cu 5.2 puncte de rating şi 11.6% cotă de piaţă. Cea de-a treia poziţia în clasamentul audienţelor la nivel national a fost ocupată de Digi Sport 1 cu 4.5% puncte de rating şi 10% cotă de piaţă, în vreme ce ProTv a ocupat abia a patra poziţie cu 3.7% rating şi 8.2% cotă de piaţă.
În minutul de aur, 21:30, peste 1.5 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1, aproape dublu faţă de cei care urmăreau atunci Protv.
Ajunsă în această toamnă la cel de-al IV-lea sezon, emisiunea iUmor a debutat în martie 2016 la Antena 1. Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac sunt cei trei jurați în fața cărora sute de umoriști din întreaga lume și-au prezentat cele mai amuzante numere de stand up, magie, mimă sau improvizație.
Fiecare dintre cele trei vedete își exprimă opţiunea prin „Thumbs Up” pentru „DA” şi „Thumbs Down” pentru „NU”, iar dacă obține minimum două voturi favorabile, un concurent merge mai departe în show.
Concurenţii din fiecare ediţie, care au primit minimum doi de „DA” de la juraţi, vor putea fi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei gratuite „iUmor”, creată special de Antena 1, votul începând în timpul ediţiei respective şi terminându-se a doua zi la ora 16:00.
Câştigătorul fiecărei ediţii, cel care va acumula cele mai multe voturi în aplicaţia „iUmor”, va fi anunţat în cadrul Observatorului orei 16:00 de luni.
Cei trei câștigători de până acum au fost Vlad Grigorescu (sezonul I), Maria Popovici (sezonul al II-lea) și Doina Teodoru (sezonul al III-lea).
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urilel 18-49 Urban, All Urban, National
Perioada 24 septembrie 2017