Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Amway Romania consolideaza sprijinul oferit programului “Compania”, dezvoltat de Junior Achievement

Amway

Peste 1000 de elevi de liceu s-au înscris în cadrul acestui program, având oportunitatea de a-și dezvolta abilitățile antreprenoriale

În acest an, Amway România, filiala locală a celei mai mari companii de vânzări directe din lume, ca parte a angajamentului pentru responsabilitate socială corporativă, își consolidează sprijinul oferit în dezvoltarea programului național "Compania", inițiat de Junior Achievement. Acest program permite elevilor să învețe și să pună bazele primei lor experiențe de afaceri și antreprenoriat. În urma acestei experiențe, elevii din clasele IX – XII vor dobândi o parte din abilitățile necesare pentru a reuși în viitoarele lor cariere.

Amway România și organizația non-guvernamentală, Junior Achievement, au devenit parteneri oficiali în 2012. Până în prezent, Amway România a investit 28.000 de euro în dezvoltarea programului "Compania". În fiecare an, aproximativ 1.000 de tineri au posibilitatea de a crea și conduce propria lor afacere. În acest demers, 25 de Întreprinzători Privați Autorizați Amway, din întreaga țară, s-au oferit să-și împărtășească cunoștințele, să-i învețe și să-i inițieze pe tinerii participanți în dezvoltarea unui plan de afaceri, precum și în dezvoltarea abilitățior necesare pentru a reuși ca antreprenor. Amway are, la nivel național, o rețea totală de 40.000 de Întreprinzători Privați Autorizați, care conduc afaceri de succes de diverse dimensiuni.

"Compania" este un program de educație antreprenorială, inițiat și dezvoltat în zonele urbane și rurale, în parteneriat cu instituțiile publice și private de învățământ din întreaga țară, parte a unui cadru de cooperare dintre Junior Achievement România și Ministerul Educației Naționale.

În timpul programului, tinerii sunt ghidați să lucreze ca într-o companie reală, care pregătește lansarea pe piață a unui nou produs sau serviciu. Ca urmare a derulării acestui program în anul școlar 2012 – 2013, un procent de 81% din elevii înscriși au afirmat că li s-a schimbat punctul de vedere cu privire la antreprenoriat (răspunsurile au fost legate de atitudini, competențe, implicare, comunicare, de nivelul de conștientizare personală și de dezvoltare a carierei) și 87% au considerat că programul i-a inspirat în viitoarele lor alegeri profesionale.

"Am privit cu mare interes proiectul Junior Achievement, încă de la implicarea noastră din 2012, pentru că împărtășim aceleași valori cu privire la antreprenoriat. Amway România sprijină persoanele vizionare care caută independența financiară prin a-și începe propria afacere. Noi credem că susținerea tinerilor din licee și a proaspeților studenți în efortul de a fonda propria lor companie, reprezintă parcurgerea primului pas pentru ca visul lor de a fi antreprenori să devină realitate”, a declarat Ioana Enache, Director General Amway România.

Amway România este unul dintre sponsorii, pe termen lung, ai acestui proiect, alături de alte companii internaționale importante, care susțin inițiativele antreprenoriale ale tinerei generații.

Pentru mai multe informații:
www.amway.ro
www.facebook.com/AmwayRomania

Despre Amway

Amway este liderul mondial în vânzări directe, conform Direct Selling News Global 100. Fondată în 1959 de către antreprenorii Rich DeVos și Jay Van Andel, cu sediul în Ada, Michigan, Statele Unite ale Americii, Amway oferă consumatorilor produse și oportunități de afaceri susținute de o rețea globală de agribusiness, producție, logistică și aprovizionare. Peste 900 de cercetători, ingineri și tehnicieni lucrează în 75 de centre specializate în cercetare și controlul calității la nivel mondial pentru a asigura dezvoltarea produselor Amway și pentru a crea o cultură a excelenței științifice. Mărcile Amway cu cele mai mari vânzări sunt reprezentate de vitaminele, mineralele și suplimentele alimentare NUTRILITE™, produsele de îngrijire a pielii ARTISTRY® și sistemele de tratare a apei, eSpring®. Pentru mai multe informații despre companie, vizitați globalnews.amway.com.

În 2013, compania a înregistrat venituri totale de peste 11,8 miliarde dolari. Amway este prezentă în peste 100 de țări și are 21.000 de angajați. Produsele Amway sunt distribuite la nivel global prin intermediul a peste 3 milioane de Întreprinzători. Pentru noutăţi privind compania, accesați globalnews.amway.com.

Bucuresti, 29.05.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.