Nutrilite™, marca de vitamine și suplimente nutritive numărul 1 din lume*, lansează un nou produs, menit să susțină sistemul imunitar al copiilor – Nutrilite™ Sprijin Imunitar* Plus pentru copii.
Copiii își pun mintea și trupul în tot ceea ce fac! Sunt atât de ocupați să exploreze lumea și să plece în aventuri, încât pur și simplu nu le pasă de picioarele reci, de hainele îmbibate de ploaie sau de părul ud.
Ajută-ți copiii să se bucure pe deplin de orice își doresc să facă, oferindu-le sprijin cu Nutrilite™ Sprijin Imunitar* Plus pentru copii – un produs 4 în 1 care conține vitamina D pentru a le susține sistemul imunitar, vitamina C, zinc și bacterii producătoare de acid lactic.
Un studiu recent** realizat de Amway împreună cu compania de cercetare Kantar în rândul mamelor de copii cu vârsta intre 1 si 12 ani, arată că întărirea sistemului imunitar este pe locul 2 în preocuparile mamelor, imediat după alimentația echilibrată. 49% dintre mame sunt de acord că principala nevoie a copilului lor este creșterea sistemului imunitar, cu atît mai mult cu cât sistemul imunitar al copiilor nu este complet dezvoltat până la vârsta de aproximativ 10 ani!
Nutrilite™ Kids Immunity Support* Plus nu conține arome sau coloranți artificiali.
Pe lângă combinația inteligentă 4-în-1, produsul vine în pliculețe usor de folosit acasă sau în deplasare – o soluție convenabilă care economisește timp!
Produsul este distractiv și gustos, cu o formula pulbere cu topire rapidă și ambalat în pliculete ce pot fi consumate oricând și oriunde, puse direct pe limbă sau amestecate cu alimente sau băuturi reci. Pulberea oferă o senzație răcoritoare în gură și are un gust ușor dulce.
Doar 1 plic pe zi susține sistemul imunitar al copiilor. Fiecare pachet conține cantitatea pentru o lună întreagă – 30 de pliculețe. Produsul poate fi folosit de copii începând cu vârsta de 4 ani.
* Sursă: Euromonitor International Limited; Vitamins and Dietary Supplements, World GBN, Retail Value RSP, % breakdown, 2020.
** Sursă: KANTAR/ Amway: quantitative study (n > 2000), Global Health & Wellness Consumer Landscape, Apr’21