Amsterdam RAI şi KLM au semnat un parteneriat pe mai mulţi ani pentru atragerea de evenimente internaţionale în Amsterdam precum expoziţii sau conferinţe la un tarif competitiv pentru vizitatori.
Amsterdam RAI şi KLM vor colabora pentru atragerea de evenimente internaţionale în Amsterdam. Parteneriatul implică aproximativ 25 de proceduri de licitaţie pentru expoziţii internaţionale şi conferinţe anual. KLM va furniza organizatorilor biletele de avion pe ruta Amsterdam, permiţându-le astfel să experimenteze atât beneficiile oferite de Amsterdam RAI, cât şi plăcerea zborului cu KLM. De asemenea, sunt oferite beneficii suplimentare organizatorilor şi vizitatorilor evenimentelor, graţie instrumentului online de rezervări Air France & KLM Global Meetings.
“În cooperare cu City Wide Congresses Taskforce, Amsterdam RAI va include KLM în toate licitaţiile pentru organizarea de expoziţii, conferinţe şi alte evenimente”, a declarat Hans Bakker, preşedinte consiliu director Amsterdam RAI. Taskforce Citywide Congresses este un parteneriat între Amsterdam RAI, organizaţia de turism Amsterdam Tourism and Convention Board (ATCB), aeroportul Amsterdam Schiphol, compania de transport public Amsterdam GVB, serviciul de taxi Amsterdam TCA, departamentul pentru turism hotelier şi afaceri al oraşului Amsterdam. Obiectivul entităţii este de a participa în mod eficient la licitaţii pentru organizarea de evenimente internaţionale de anvergură.
Air France & KLM Global Meetings
Air France & KLM Global Meetings oferă organizatorilor de expoziţii, conferinţe şi alte evenimente un instrument gratuit online unic în industria transportului aerian. Acesta permite ca vizitatorii să beneficieze de reduceri de 5-10% la tarifele KLM şi Air France. În plus, organizatorii călătoresc gratuit. “Modalitatea flexibilă de organizare oferită de Amsterdam RAI, alături de beneficiile oferite de instrumentul online de rezervări Air France & KLM Global Meetings, precum şi numărul impresionant de zboruri disponibile conferă oraşului Amsterdam o atractivitate ridicată”, a declarat Harm Kreulen, Director KLM Olanda.
Promovare şi servicii
KLM va utiliza propriile medii (canalele difuzate în timpul zborurilor) pentru informarea potenţialilor vizitatori cu privire la expoziţii, conferinţe şi alte evenimente. Amsterdam RAI va investi în optimizarea experienţei vizitatorului, inclusiv în stabilirea unui birou de asistenţă pe durata evenimentelor internaţionale, pentru a permite vizitatorilor să efectueze operaţiunile de check-in sau transfer al zborurilor.
Colaborare strânsă
Parteneriatul va întări şi mai mult poziţionarea oraşului Amsterdam ca port important şi destinaţie pentru expoziţii şi conferinţe internaţionale. Datorită KLM şi reţelei sale extinse, a aeroportului Schiphol şi Amsterdam RAI, Olanda are o multitudine de beneficii a oferi vizitatorilor participanţi la conferinţe şi evenimente internaţionale. Amsterdam RAI are un aport semnificativ la volumul de turism de business anual din Amsterdam, în vreme ce KLM Group oferă conexiuni directe la Amsterdam cu 185 de destinaţii din lume, printre acestea fiind majoritatea regiunilor economice importante. Fiind membru al alianţei SkyTeam, KLM este parte a unei reţele ce conectează 921 destinaţii din 168 de ţări.
Despre Amsterdam RAI
Cu un portofoliu de mărci şi locaţii de top din Amsterdam şi o istorie datând încă din 1893, Amsterdam RAI este unul dintre cele mai atractive şi inovatoare complexuri de expoziţie din Europa. Găzduieşte anual peste 50 de conferinţe naţionale şi internaţionale, 70 de expoziţii şi evenimente de business şi peste 1.000 de alte evenimente precum conferinţe, întâlniri sau prezentări.
Succesul înregistrat de Amsterdam RAI se datorează în mare parte poziţionării excelente a locaţiei: cel mai mare centru de expoziţii şi convenţii din Olanda este situat la doar 15 minute de aeroportul Schiphol şi centrul oraşului Amsterdam. Cele 11 săli de expoziţie multifuncţionale (87.000 mp), aripa nouă a clădirii, Elicium, precum şi cele 22 săli de conferinţă sunt parte integrată a dinamismului întregului oraş.