Burger King România, operat de către AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante și servicii alimentare, a împlinit doi ani pe piața din România. De la deschiderea primului restaurant în septembrie 2019 în București, compania a continuat să se extindă, în ciuda contextului pandemic, ajungând să dețină 9 resturante în țară. În luna iulie a acestui an, AmRest a deschis primul restaurant Burger King în Brașov, marcând astfel debutul extinderii pe plan național.
Compania a privit pandemia drept o oportunitate de dezvoltare și de a identifica noi modalități de a spori interacțiunea cu consumatorii, concentrându-se pe consolidarea strategiei de comunicare în mediul digital. Încă de la debutul pandemiei, Burger King s-a adaptat rapid la nevoile consumatorilor, integrând în timp record serviciul de food delivery prin parteneriate cu aplicații de delivery, ulterior dezvoltându-și serviciile de take away și pick-up. În ultimul an, consumatorii au putut beneficia de o serie de oferte dedicate prin intermediul aplicațiilor de delivery partenere Burger King, precum reduceri pentru achiziționarea celor mai noi produse lansate în România.
În materie de inovații, anul acesta, Burger King a adus în România primele produse Plant-Based – Plant Based Whopper & Plant-Based Nuggets – care reprezintă o alternativă gustoasă pentru toți cei care își doresc să experimenteze produse fără carne, dar care vor să se bucure în continuare de gustul incomparabil al produselor vedetă Burger King. Produsele au fost concepute împreună cu The Vegetarian Butcher, un specialist în dezvoltarea produselor de tip plant-based. Cele două companii s-au reunit pentru a crea produse care ar putea schimba industria QSR pentru totdeauna.
“La doi ani de când Burger King a intrat pe piața din România, ne putem mândri cu faptul că am dus mai departe planul nostru de extindere la nivel național. În același timp, am reușit, ca și până acum, să ne atingem obiectivele strategice, chiar și în plină pandemie. De asemenea, acțiunile noastre sunt gândite ținând cont de nevoile și cerințele clienților noștri, cărora ne dorim să le răspundem cât mai bine.
Comunicarea în mediul online a demonstrat că aduce multe beneficii business-ului nostru, de aceea vom continua să investim în mediul digital – atât în comunicarea cu consumatorii, cât și în serviciile de delivery – în acord cu obiectivul nostru de a atrage noi clienți și de a-i ține aproape pe cei fideli.”, a declarat Alin Nenciu, Marketing Manager Burger King România.
“În ceea ce privește viitorul, ne dorim să ne extindem cel puțin la fel de mult ca în acești doi ani de când suntem prezenți pe piața din România. Avem în plan noi deschideri și luăm în considerare și extinderea în alte orașe mari din țară, așa cum este firesc. Deschiderea primului restaurant Burger King în afara Bucureștiului, la Brașov, reprezintă doar primul pas dintr-un plan de extindere la nivel național pe care vom continua să îl implementăm. În primul an de la intrarea pe piața din România ne-am concentrat pe consolidarea prezenței Burger King în București. Acum, după doi ani, extinderea la nivel local și național reprezintă prioritatea noastră.”, a declarat Adrian Popovici, Area Manager Burger King România.
Cei doi ani de prezență pe piața din România a Burger King se traduc prin:
- Peste 700.000 de burgeri Whopper vânduți
- Peste 30.000 produse Plant-Based vândute de la lansarea din aprilie 2021
- 350 de angajați care au stat la dispoziția clienților
- Oreo Shake – cel mai popular desert, peste 90.000 de shake-uri vândute
- Peste 24.000 de fani pe pagina oficială de Facebook Burger King România
În continuare, Burger King oferă fanilor săi un mediu sigur în tot spațiul disponibil în locații și respectă condițiile de siguranță printr-un întreg set de măsuri menite să îi protejeze. Servirea la masă respectă toate măsurile de distanțare socială impuse de autorități, mesele fiind dezinfectate după fiecare client. La fiecare casă de marcat sau la intrarea în restaurant, clienții se pot dezinfecta cu soluțiile disponibile în recipientele dedicate.
Opt dintre restaurantele Burger King se află în București (trei de tip in-line și cinci situate în centre comerciale), iar unul în Brașov. Acestea sunt deschise de luni până duminică după cum urmează:
- Burger King Mega Mall – între orele 10:00 – 22:00
- București Burger King AFI Cotroceni – între orele 10:00 – 22:00
- București Burger King Universitate – între orele 09:00 – 22:00
- Burger King Promenada – între orele 10:00 – 22:00
- Burger King Băneasa Shopping City – aripa Feeria – între orele 10:00 – 22:00
- Burger King Piața Sudului – între orele 09:00 – 22:00
- Burger King Piața Victoriei – între orele 08:00 – 22:00
- Burger King ParkLake – între orele 10:00 – 22:00
- Burger King AFI Brașov – între orele între orele 10:00 – 21:00