pentru marcile premium ale METRO CASH & CARRY Romania si Real Hypermarket Romania
Agentia de packaging & brand design AMPRO DESIGN a castigat contul de packaging design METRO Group OWN BRANDS, in urma unei licitatii organizate in luna septembrie 2008. Agentia va gestiona serviciile de design de ambalaj pentru toate marcile premium proprii, atat ale METRO CASH & CARRY, cat si ale Real Hypermarket, diviziile de vanzari ale METRO Group in Romania.
Prin brief-ul trimis, METRO Group dorea o agentie profesionista in packaging design, care sa aiba abilitatile si resursele necesare pentru a dezvolta designul ambalajelor pentru toate marcile premium, atat alimentare cat si nealimentare, proprii METRO CASH & CARRY Romania si Real Hypermarket Romania.
"METRO Group este un client foarte important pentru noi. Pitch-ul pentru acest cont nu a fost deloc usor, iar castigarea lui a fost o dovada clara a profesionalismului echipei noastre, de la account manager pana la fotograf si food stylist", a declarat Irinel Ionescu, Managing Partner & Creative Director AMPRO DESIGN.
“Din toate agentiile pe care le-am invitat la acest pitch, AMPRO DESIGN a iesit in evidenta inca de la primele intalniri, avand oameni profesionisti, portofoliu considerabil in design de ambalaj si niste prezentari cel putin remarcabile. Am apreciat inca de la inceput pasiunea manifestata pentru proiectul nostru, iar modul absolut profesionist si transparent prin care au prezentat lucrarea pilot ne-a convins imediat”, a declarat Roxana Baicu, Own Brands/ METRO GROUP BUYING ROMANIA.
Echipa AMPRO DESIGN care a colaborat pentru castigarea pitch-ului METRO Group OWN BRANDS este formata din: Irinel Ionescu – Creative Director, Oliwer Iovanovici – Art Director, Danubiu Birzu – DTP, Sorin Iacob – Fotograf, Mihnea Barbu – Food styling, Florina Ionescu – Client Service Director si Luiza State – Account Manager.
METRO Group este una dintre cele mai mari companii de comert din lume. In 2007, Metro Group a atins vanzari de aproximativ 64 miliarde euro. Cu 280.000 de angajati, compania opereaza peste 2.200 de magazine in 31 de tari.
In Romania, METRO CASH & CARRY s-a lansat oficial in octombrie 1996, prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti, in prezent avand 24 de centre in toata tara, cu peste 17.500 de produse comercializate in fiecare centru.
Real Hypermarket a intrat pe piata de retail din Romania in martie 2006, cand a fost deschis primul magazin in Timisoara. Au urmat alte 19 hipermarketuri, deschise in centre economice importante ale tarii, astfel incat reteaua numara la momentul actual 20 de hipermarketuri.
AMPRO Design a fost infiintata in anul 2005, iar cei mai importani clienti sunt Kubo Ice Cream – Amicii, Fuchs condimente, Eurofood – Darling, Sushimania, Aectra Agrochemicals, Agroalim Distribution, Antarctica, Gerocossen. In octombrie 2008, la prima participare, AMPRO DESIGN castiga bronz la PENTAWARDS 2008, singura competitie internationala dedicata exclusiv design-ului de ambalaj.
{mosloadposition user10}