Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

AMPRO Design si ambalajul Dr. Hart au cucerit juriul la Brand Identity Grand Prix Milano

Ampro

AMPRO Design, cea mai premiată agenție românească de brand & packaging design, a câștigat locul întâi la cea de-a 20-a ediție a Brand Identity Grand Prix de la Milano. Distincția, cel de-al 35-lea premiu internațional primit de AMPRO Design, a fost obținută pentru designul de ambalaj al Dr. Hart, la categoria Pharmaceutical Packaging.

Dr. Hart este un brand de suplimente alimentare inovatoare. Packaging-ul simbolizează medicul profesionist și modern, abordare creativă care i-a adus echipei Ampro Design recunoașterea internațională la Brand Identity Grand Prix Milano.

„Ne-a plăcut provocarea acestui proiect” spune Irinel Ionescu, creative partner AMPRO Design. „Ideea câștigătoare a fost să creăm doctorul fiecărei case, „the Doctor in the house”: Dr. Hart. Halatul alb care domină packaging design-ul asigură o foarte bună vizibilitate pentru brand, iar diversitatea cravatelor funcționează ca diferențiator pentru produsele gamei”.

Echipa AMPRO Design premiată la Milano pentru Dr. Hart a fost compusă din Irinel Ionescu – creative partner, Mihaela Dumitrescu – Client Service Director, Alexandru Pătru – Senior Account Executive, Lehel Mór Makó – Senior Designer, Viorica Pintilie – Junior Designer, Raluca Popan – Junior Designer, Adrian Garganciuc – DTP & Prepress Specialist.

Din partea Dr. Hart, proiectul a fost coordonat de Dan Nicolescu – Own & Special Brands Director, Mihaela Dumitrescu – Senior Brand Manager, Veronica Ripeanu – Manager Own Brands Pharma și Samir Abou-Khalil – New Products Development Manager.

AMPRO Design a revenit printre câștigătorii Brand Identity GrandPrix după cele două premii din 2012. În 2015, competiția de la Milano, dedicată design-ului de brand și comunicării vizuale, a selectat pentru jurizare 70 de lucrări înscrise de agenții din Italia, Franța, Elveția, Rusia, Kazahstan și România, la 17 categorii.

Bucuresti, 20.04.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.