AMPRO Design, cea mai premiată agenție românească de brand & packaging design, a câștigat locul întâi la cea de-a 20-a ediție a Brand Identity Grand Prix de la Milano. Distincția, cel de-al 35-lea premiu internațional primit de AMPRO Design, a fost obținută pentru designul de ambalaj al Dr. Hart, la categoria Pharmaceutical Packaging.
Dr. Hart este un brand de suplimente alimentare inovatoare. Packaging-ul simbolizează medicul profesionist și modern, abordare creativă care i-a adus echipei Ampro Design recunoașterea internațională la Brand Identity Grand Prix Milano.
„Ne-a plăcut provocarea acestui proiect” spune Irinel Ionescu, creative partner AMPRO Design. „Ideea câștigătoare a fost să creăm doctorul fiecărei case, „the Doctor in the house”: Dr. Hart. Halatul alb care domină packaging design-ul asigură o foarte bună vizibilitate pentru brand, iar diversitatea cravatelor funcționează ca diferențiator pentru produsele gamei”.
Echipa AMPRO Design premiată la Milano pentru Dr. Hart a fost compusă din Irinel Ionescu – creative partner, Mihaela Dumitrescu – Client Service Director, Alexandru Pătru – Senior Account Executive, Lehel Mór Makó – Senior Designer, Viorica Pintilie – Junior Designer, Raluca Popan – Junior Designer, Adrian Garganciuc – DTP & Prepress Specialist.
Din partea Dr. Hart, proiectul a fost coordonat de Dan Nicolescu – Own & Special Brands Director, Mihaela Dumitrescu – Senior Brand Manager, Veronica Ripeanu – Manager Own Brands Pharma și Samir Abou-Khalil – New Products Development Manager.
AMPRO Design a revenit printre câștigătorii Brand Identity GrandPrix după cele două premii din 2012. În 2015, competiția de la Milano, dedicată design-ului de brand și comunicării vizuale, a selectat pentru jurizare 70 de lucrări înscrise de agenții din Italia, Franța, Elveția, Rusia, Kazahstan și România, la 17 categorii.