AMPRO Design, agenție de packaging & brand design, a câștigat o medalie de aur și două medalii de argint la ediția din acest an a Pentawards, cea mai mare competiție mondială dedicată exclusiv packaging design-ului. AMPRO Design a fost premiată cu aur la categoria Beverages, secțiunea Selfpromotion, pentru lucrarea „Wine undercover”, iar cele două arginturi au fost obținute pentru ambalajul „Modellino Flour” (categoria Pentawards Concept) și pentru brand&packaging re-design-ul ambalajului produselor de patiserie congelată „Morărița”. Este al cincilea an consecutiv când AMPRO Design se întoarce cu premii de la Pentawards, iar aurul luat este o premieră pentru România. Anul acesta, a fost singura agenție românească premiată în cadrul ceremoniei desfășurate la Intercontinental Hotel Le Grand din Paris.
Despre „Wine Undercover”, Irinel Ionescu, Creative Director&Managing Partner al AMPRO Design, spune: „Este o idee care mi-a venit acum doi ani la Shanghai. Cand prezentatorul decerna premii la Self promotion tot spunea “and the bronze goes to X for a wine bottle, and the silver goes for the wine bottle of Y, and the gold goes to Z for a wine bottle… M-am întrebat atunci de ce nimeni nu oferă clientului o sticlă de lapte. Și așa am luat acum aur!”.
Echipa care a lucrat la creațiile premiate la Paris este formată din Irinel Ionescu/creative director, Danubiu Bîrzu/DTP & Prepress, Mihaela Dumitrescu/Project Manager, Alin Pătru/ilustrator & 3D, Francesca Mureșan/Senior Designer, Simona Sambotin/Production Management.
Pentawards este prima și cea mai mare competiție mondială dedicată exclusiv packaging design-ului. Juriul este format din cei mai buni 12 specialiști mondiali în domeniu și acordă premii la cinci categorii: Beverages – Food – Body – Other Markets – Luxury. La ediția de anul acesta au participat agenții din 46 de țări, care au prezentat 1219 lucrări.
Ca recunoaștere pentru valoarea competiției, celebra editură Taschen va publica o colecție de peste 400 de pagini cu lucrările câștigătoare la Pentawards 2011 și 2012. Cartea va fi lansată la magazinul TASCHEN din Londra, pe 15 noiembrie 2012 și va fi prezentă în librării, în buticurile Taschen și pe web.