AMPRO Design, agentie de packaging & brand design, a castigat bronzul la editia din acest an a Pentawards, cea mai mare competitie mondiala dedicata exclusiv packaging design-ului. AMPRO Design a fost premiata la categoria Brand Identity Programs pentru lucrarea Sushimania, dupa ce anul trecut castigase bronz pentru ambalajul inghetatei My Love a producatorului Amicii.
“Este al doilea premiu international pe care il castigam si vine ca o rasplata a muncii unei echipe formate din 11 profesionisti. Este cu atat mai mare fericirea cu cat acest premiu vine sa confirme distinctia primita anul tecut. Este binecunoscut faptul ca e mult mai greu sa te mentii printre cei mai buni decat sa ajungi acolo,” spune Irinel Ionescu, Creative Director&Managing Partner al AMPRO Design.
Lucrarea premiata va putea fi vazuta la Paris, in februarie 2010, in cadrul Design Pack Gallery, un spatiu destinat exclusiv packaging design-ului si va fi publicata in “Package Design Now! – Vol 2”, de asemenea in 2010.
Pentawards este singura competitie mondiala dedicata exclusiv packaging design-ului. Juriul este format din cei mai buni 12 specialisti mondiali in domeniu si acorda premii la cinci categorii: Beverages – Food – Body – Other Markets – Luxury. La editia de anul acesta, au participat agentii din 39 de tari, care au prezentat 754 de lucrari, cu 10% mai multe decat anul trecut.
{mosloadposition user10}