AMPRO Design, agentie de packaging & brand design, a castigat doua medalii la editia din acest an a Pentawards, cea mai mare competitie mondiala dedicata exclusiv packaging design-ului. AMPRO Design a fost premiata cu argint la categoria Self Promotion pentru lucrarea “Design business bottle” si cu bronz la categoria Other business/Miscellaneous pentru ambalajul propriului CD de prezentare. AMPRO Design a mai castigat de doua ori medalii de bronz la Pentawards, in 2008 si 2009.
“Cand am castigat prima data la Pentawards, in 2008, ne-am bucurat foarte tare, pentru ca era primul premiu international important pe care il castigam. Acum suntem la a treia editie consecutiva cand ne intoarcem acasa cu premii, ne bucuram la fel de tare si, in plus, acum avem si certitudinea ca facem bine ceea ce facem” spune Irinel Ionescu, Creative Director&Managing Partner al AMPRO Design. Despre lucrarile premiate, Irinel Ionescu spune: “«Design business bottle» simbolizeaza legatura directa dintre business-ul nostru si cele ale clientilor nostri, iar ideea cu folosirea unei caserole pentru sos ca ambalaj pentru CD-ul de prezentare al AMPRO a venit firesc, pentru ca packaging-ul este «sosul» care face diferenta la raft intre produse similare”.
“Design business bottle” este cea mai premiata lucrare a anului din portofoliul AMPRO Design, dupa ce a mai castigat locul 1 la categoria Packaging si Grand Prix-ul festivalului Identity Best of the best 2010, la Moscova. Lucrarile premiate vor putea fi vazute la Paris, in ianuarie 2011, in cadrul Design Pack Gallery, un spatiu destinat exclusiv packaging design-ului (www.designpackgallery.fr).
Echipele care au lucrat la cele doua creatii premiate sunt Irinel Ionescu, Oliwer Iovanovici, Danubiu Birzu, Alin Patru (Design business bottle) si Irinel Ionescu, Mario Teodoru, Danubiu Birzu (ambalajul CD-ului AMPRO).
Pentawards este singura competitie mondiala dedicata exclusiv packaging design-ului. Juriul este format din cei mai buni 12 specialisti mondiali in domeniu si acorda premii la cinci categorii: Beverages – Food – Body – Other Markets – Luxury. La editia de anul acesta au participat agentii din 39 de tari, care au prezentat 854 de lucrari.