Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

American Airlines – Mai mult loc pentru picioare

Ruben Cornel Ologeanu

Istoria American Airlines

American Airlines a fost prima companie de aviatie care a folosit pe 25 Iunie 1936 in scopuri comerciale avioane DC-3. Pana la sfarsitul deceniului AA a devenit principalul furnizor de transport comercial si primul care a inceput sa rasplateasca fidelitatea clientilor prin puncte bonus pentru milele zburate. Pe 16 Februarie 1937 AA a transportat clientul cu numarul 1 milion, deja in 1982 AA transporta calatorul cu numarul 500 milioane, iar in 1991 calatorul cu numarul 1 miliard zbura cu American Airlines.

{viewonly=registered,special}Solutie si oferta inedita

Continuand in aceeasi traditie de fidelizare a clientilor AA a decis marirea spatiului dintre scaune oferind mai mult confort pasagerilor. Pentru a ajunge din nou in topul celor mai mari companii aeriene din Statele Unite, American Airlines a decis promovarea noului sistem de valorificare a spatiului dintre fotoliile avioanelor. Este bine cunoscut faptul ca la calatoria cu avionul principalul inconvenient in cazul calatoriei la clasa Economic este lipsa spatiului pentru picioare.

In incercarea de a atrage un segment specific de calatori, de regula pe cei care calatoresc frecvent cu avionul dar nu in scop de afaceri, American Airlines a generat o campanie de fidelizare a clientilor oferind un lucru extem de util: mai mult loc pentru picioare si implicit mai mult spatiu si confort pentru calatori.

Campania a constat in expedierea mesajelor promotionale catre clientii din baza de date a companiei. Originalitatea mesajului a avut doua elemente definitorii. Intai de toate: destinatarul. Scrisoarea era adresata picioarelor domnului X. A contat, in al doilea rand continutul pachetului trimis: o scrisoare in care erau descrise beneficiile celui care era client American Airlines si o pereche de sosete pentru destinatari. Va reamintesc faptul ca materialele erau adresate picioarelor clientului.

Fidelitatea clientilor fata de American Airlines a cunoscut dupa declansarea campaniei o crestere manifestata in cumpararea de servicii de la compania aeriana. Printr-o strategie de marketing direct si implementarea unor idei creative American Airlines a reusit sa raspunda nevoilor clientilor dar sa si creasca fidelitatea lor.

Mai multe cazuri afla la The Big Picture!{/viewonly} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.