Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

AMCOR organizeaza o noua sesiune de atestare/reatestare nationala

AMCOR

Asociaţia Consultanţilor în Management din România (AMCOR) organizează pe data de 15 octombrie 2013 o nouă sesiune de atestare şi reatestare a firmelor membre (procedura de înscriere în Asociaţie este disponibilă on-line //www.amcor.ro/menu/Membrii-AMCOR.html). Sesiunea de atestare şi reatestare va avea loc la sediul Asociaţiei, din Bucureşti.

AMCOR este singura asociaţie profesională din România care acordă un atestat profesional firmelor de consultanţă şi training în management, valabil 3 ani de la momentul obţinerii.

Procedura de atestare/reatestare este organizată după modelul promovat la nivelul pieţei europene de consultanţă şi are ca obiectiv dezvoltarea profesionalismului pe piaţa din România. Procedura de atestare (creată după standardele Federaţiei Europene a Asociaţiilor din Consultanţă) este una riguroasă, construită pe trei paliere: cel al eticii, cel al logisticii şi cel al know-how-ului deţinut de firma candidată.

Această sesiune de atestare/reatestare se adresează firmelor de consultanţă în management şi trainning şi reprezintă un mijloc prin care Asociaţia le oferă jucătorilor de pe piaţă oportunitatea de a obţine acea valoarea adăugată necesară pentru a face o diferenţă în consolidarea pieţei emergente în domeniul consultanţei în management din România.

„Procedura de Atestare Naţională a fost dezvoltată pe de o parte pentru a satisface dorinţa clienţilor de diferenţiere a firmelor de consultanţă în management care activează pe piaţa de business din România, iar pe de altă parte, Amcor dorea să fie mai selectivă în ceea ce priveşte calitatea firmelor membre (atestând doar firmele care pot dovedi activitatea şi proiectele efectuate în domeniul consultanţei în management)”, Norbert Hoeckl, membru al comisiei de atestare AMCOR.

În prezent peste 80% dintre firmele de consultanță membre AMCOR au parcurs procedura de atestare/reatestare şi deţin statutul de „membru atestat, (//amcor.ro/menu/Atestare-naţionala.html).

După parcurgerea procedurii de atestare, consultanţii seniori din firmă ce îndeplinesc condiţiile preliminare referitoare la experienţă şi educaţie, pot aplica pentru titlul de CMC, Certified Management Consultant (cea mai importantă distincţie în profesia de consultant în management). În prezent, 38 de colegi deţin titlul de CMC.

Sesiunile de atestare/reatestare şi de certificare/recertificare desfăşurate de AMCOR contribuie la construirea unui climat de profesionalism şi de etică pe piaţa de consultanţă din România.

Ghidul de întocmire a dosarului pentru atestarea naţională este disponibil la următorul link //amcor.ro/menu/Atestare-naional/Cum-m-atest-naional.html.

Bucuresti, 17.09.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.