În același timp, va fi lansat un feed local dedicat al televiziunii CBS Reality
AMC Networks International UK (AMCNI UK) a anunțat astăzi lansarea vânzărilor de publicitate pe televiziunea de divertisment real, CBS Reality, un joint venture între AMCNI UK și Paramount Global. CBS Reality se va alătura portofoliului principalei companii de vânzări, Thematic Channels, care se va ocupa de rezervări începând de astăzi.
Louise Cottrell, SVP pentru parteneriate afiliate, AMC Networks International UK, a declarat: “România continuă să fie o piață importantă pentru AMC Networks International, în timp ce ne concentrăm pe extinderea în regiune a amprentei noastre de vânzări de publicitate. Suntem încântați de parteneriatul cu Thematic Channels, pentru a conecta CBS Reality cu agenții de publicitate”.
”Suntem încântați să reprezentăm CBS REALITY în România. Cu profilul său unic în peisajul stațiilor TV de tipul factual entertainment, acest canal de crime și investigații aduce un plus de valoare portofoliului Thematic Channels, contribuind la facilitarea accesului oferit clienților de publicitate la o audiență de o foarte bună calitate” , adăugă Radu Budeș, managing partner a Thematic Channels.
CBS Reality a fost lansat pentru prima dată în România în 2001, ca parte a fluxului EMEA. Concomitent cu lansarea vânzărilor de reclame, canalul va deveni un feed local dedicat, care se adresează publicului român. Canalul oferă o selecție de conținut de divertisment real, inclusiv seriale noi precum: „When Luxury Holidays Go Horribly Wrong”, „When Plastic Surgeries Go Horribly Wrong”, „Inside the Force 24/7” și noi episoade din premiera „Confessions: Animal Hoarding” (Confesiuni: Obsedați de animale) în primele trei luni.
CBS Reality este disponibil în prezent în peste 5,3 milioane de gospodării din România, prin Digi, Vodafone, Orange TV și FocusSat. Pentru mai multe informații despre CBS Reality și programarea acesteia, vă rugăm să vizitați www.cbsreality.tv/eu/.