Cinstea, talentul, performanţa şi oamenii care au păstrat în timp o doză de modestie fac diferenţa în business-ul Ambient
În anul care aniversează 19 ani, Ambient, unul dintre liderii pieţei autohtone de comerţ cu materiale de construcţii, finisaje şi amenajări interioare, prezintă viziunea, valorile şi misiunea companiei prin prisma strategiei de resurse umane în cartea de colecţie LOVE | WORK, aflată la cea de a doua ediţie. Pasiunea pentru muncă rămâne subiectul central al companiilor care au ales să povestească despre valorile şi mediul lor de lucru, despre oameni şi cum aceştia sunt cea mai reprezentativă componentă în evoluţia organizaţiei.
Alături de alte nume sonore de companii, Ambient a suprins în LOVE | WORK aspectele definitorii ale organizaţiei, acele repere care au contribuit la construcția și menținerea Ambient drept unul dintre cei mai importanți jucători din industria specializată.
Cu o misiune îndreptată în permanență către clienți și parteneri, Ambient a fost întotdeauna o companie dedicată încrederii tuturor celor cu care interacționează, oferindu-le acestora mai mult decât o simplă autoservire cu materiale de construcții, finisaje și amenajări – Ambient pune la dispoziţie un pachet complet de soluții pentru casa familiei sau afacerea clienţilor.
LOVE | WORK aduce în atenția cititorilor valorile companiilor implicate în proiect, iar profesionalismul, atenția pentru clienți, eficiența, pro-activitatea și spiritul de echipă sunt aspectele-cheie atunci când vine vorba despre Ambient. Aceste valori sunt cele care conduc succesul companiei și construiesc povestea Ambient de peste 19 ani – o poveste presărată cu responsabilitate și implicare constantă în relațiile cu partenerii și clienții.
În cadrul companiei există o echipă de resurse umane complet dedicată programelor de training, care ajută angajaţii să exploateze la maxim talentul, dedicarea, viziunea şi leadership-ul, pentru a deveni persoane esenţiale în echipa Ambient. Mai mult, peste 70% din bugetul departamentului de resurse umane este dedicat acestor programe.
”Pentru noi, factorul uman este esenţial. Şi din acest motiv îi căutăm pe cei mai buni dintre cei mai buni! Planul strategic, obiectivele anuale şi diversele studii şi analize realizate anual, lunar sau punctual ne-au demonstrat că eforturile noastre atunci când vine vorba despre angajaţi se concentrează în suportul oferit acestora pentru a deveni adevăraţi specialişti, mulţumiţi de cariera lor. Iar evaluarea transparentă şi relevantă, pachetele salariale şi extrasalariale competitive, alături de o serie de programe de motivare special dedicate angajaţilor noştri trasează principalele direcţii ale departamentului nostru,” a declarat Judith Kis, Director de Resurse Umane în cadrul Ambient.
Impresiile despre mediul de lucru, spiritul de echipă, cultura organizațională, performanțele și reușitele Ambient se regăsesc în profilul acestuia din LOVE | WORK. Cititorii au oportunitatea de a descoperi universul unei companii construite cu ajutorul unor valori care promovează pasiunea pentru muncă, dezvoltare și reușită.