al relatiilor cu clientii si prospectii
Aluterm Group, important furnizor de produse si servicii in industria constructiilor din Romania, a implementat sistemul CRM de la Senior Software, care permite companiei masurarea, controlul si imbunatatirea tuturor activitatilor de vanzare si post-vanzare.
Aluterm Group ofera sisteme complete pentru intrari automate, placi de policarbonat, trape de fum si ventilatie, luminatoare, copertine si echipamente complexe pentru parcari automate. Sediul central este in Cluj, dar compania este prezenta la nivel national prin punctele de lucru din Bucuresti, Iasi, Craiova si Arad. In aceste conditii, era necesara gestiunea integrata si transparenta a activitatilor desfasurate, care sa favorizeze scurtarea ciclului de vanzare si controlul indicatorilor de business.
„Un sistem CRM inseamna control, informatie completa mereu la indemana si posibilitati multiple de analiza si previzionare. Pentru Aluterm Group ne-am dorit un sistem robust, sigur si usor de folosit prin care sa ne atingem obiectivele de productivitate stabilite, de aceea am ales solutia CRM oferita de Senior Software, dezvoltata pe cea mai noua tehnologie de la Microsoft.", declara domnul Octavian Fanea, Sales Manager Aluterm Group.
Un element extrem de important pus la dispozitia companiei Aluterm de catre sistemul CRM este posibilitatea de a imparti activitatea de vanzare in etape, in functie de punctul in care se afla discutia cu un potential client. Mai departe, fiecarei etape ii corespunde o probabilitate de castigare a proiectului. Aceste doua elemente sunt de baza in construirea pipeline-ului de vanzari, cu ajutorul caruia managerii obtin rapid prognoza asupra contractelor ce vor fi semnate intr-o anumita perioada. Mai mult decat atat, acest tip de raport reprezinta un centru de diagnostic al activitatilor care trebuie imbunatatite in vederea cresterii numarului de oportunitati de vanzare.
Printre beneficiile obtinute de Aluterm in urma implementarii sistemului CRM de la Senior Software se numara:
· Vizibilitate crescuta asupra informatiilor referitoare la clienti si prospecti si a interactiunilor cu acestia;
· Comunicare consecventa si unitara atat cu clientii si prospectii, cat si cu partenerii de afaceri, datorita lucrului cu o baza de date comuna, integrata;
· Automatizarea fluxului de vanzare si masurarea mai riguroasa a rezultatelor;
· Imbunatatirea procesului de ofertare si gestionarea eficienta a oportunitatilor de vanzare;
· Managementul integrat al proiectelor desfasurate si controlul resurselor implicate.
Finalizarea cu succes a proiectelor complexe de constructii realizate de companie implica, pe langa gestionarea eficienta a resurselor, si o responsabilitate crescuta asupra modului in care sunt abordate, astfel incat clientii sa obtina de fiecare data rezultatele scontate. Cu SeniorCRM angajatii Aluterm au posibilitatea sa organizeze mai bine activitatile pe proiectele in desfasurare, resursele disponibile sau alocate si taskurile ce revin fiecaruia.
In plus, managementul companiei obtine o imagine de ansamblu asupra interactiunilor cu clientii si prospectii si poate controla mai eficient activitatile de prospectare, ofertare, vanzare si post-vanzare.
Activitatea companiei Aluterm este impartita intre cele trei divizii: PARKOMATIC – care furnizeaza sisteme automate de parcare cu echipament complet, in functie de proiectul in cauza. Parcarile sunt aplicatii cu grade variate de complexitate, de la sisteme simple la parcari plurivalente, in functie de numarul de utilizatori, de dotarile necesare si de functiile dorite de catre beneficiar; SIATEC – ce ofera sisteme automate pentru orice tip de intrari; MAKROPLAST – responsabila cu tot ceea ce inseamna produse din piata placilor de policarbonat.
{mosloadposition user9}