ALTEX, cel mai mare retailer electro – IT din România, lansează o nouă campanie de imagine care adaugă o dimensiune emoțională comunicării axate pe prețul cel mai mic din România și serviciile cu valoare adăugată. Campania pune pe primul loc oamenii și emoția momentelor simple pe care aceștia le trăiesc alături de cei dragi, în fiecare zi.
Într-o piață în care majoritatea companiilor vorbesc despre preț, ALTEX își asumă responsabilitatea de a schimba regulile jocului și de pune accentul pe ceea ce este într-adevăr important pentru oameni. Plecând de la atributele consacrate ALTEX – prietenos, inovator, de încredere, carismatic și un exemplu de succes – campania păstrează tonul cu care românii s-au obișnuit, dar schimbă subiectul discursului. ALTEX vorbește acum despre oameni și despre cum produsele achiziționate le fac viața mai ușoară, mai amuzantă, mai plină de bucurii.
"Pentru ca un brand să aibă succes în ziua de azi este esențial ca el să fie empatic. Trebuie să își înțeleagă clienții și să interacționeze cu ei ori de câte ori are ocazia – în magazine, online sau în social media. Prin noua abordare începem o nouă călătorie, în care relația companie – client devine una personală, de la om la om. Tehnologia ne permite în ziua de azi să escaladăm toate obstacolele în comunicarea dintre noi", a declarat Dan Ostahie, Președinte și CEO ALTEX România.
Abordarea ALTEX marchează o nouă poziționare în piața de retail electro-IT, în care relația cu clienții și răspunsul la ceea ce așteaptă ei de la un furnizor de produse și servicii devin diferențiatorul relevant. În plus față de prețul cel mai mic, ALTEX vine și cu soluții de achiziționare adaptate stilului de viață, evoluând de la zona de retail clasic către cea omni-channel. Această direcție de dezvoltare și pe zona online vine în întâmpinarea nevoilor clienților care sunt permanent conectați la ultimele inovații și își doresc acces rapid și achiziții realizate printr-un simplu click.
"ALTEX este prima companie de pe piața locală care va oferi clienților aceeași experiență în toate punctele de interacțiune. Indiferent că vin în magazine sau achiziționează produse online, direct de pe telefonul mobil sau tabletă, vor beneficia de aceeași gamă de produse, la aceleași prețuri. Avem cea mai mare rețea de magazine din țară și investim cu pasiune și încredere în dezvoltarea și consolidarea segmentului de e-retail", a adăugat Dan Ostahie.
Din echipa ALTEX implicată în dezvoltarea acestui proiect au făcut parte Cristina Costăchescu – Marketing Director ALTEX România, Ligia Rosu – Marketing Manager Altex și Ioana Corcodel – Media Manager. Campania a fost creată cu sprijinul Papaya Advertising, echipa care a lucrat pentru acest proiect fiind formată din: Robert Tiderle – Creative Director, Carmen Tiderle & Tudor Cuciuc – Creative team Direcția Creativă, Petru Cuciuc – Senior Art Director, Daniel Gavrilă – General Manager, Ionuț Tache – Production Manager, Ramona Sima – Client Service Director.
Campania de comunicare va fi declinată pe toate canalele convenționale iar bugetul alocat pentru producție și media buying este de aproximativ 1.000.000 EUR.