La aproape un an de la extinderea în România, platforma online de intermediere de servicii de curierat Allpacka.ro se relansează cu noi servicii și aplicații utile pentru clienți, după o investiție de 70.000 euro.
Portalul Allpacka a fost lansat pentru prima oară în anul 2010 în Ungaria de antreprenorul englez, Colin Snead, fiind un agregator de prețuri de la firmele de curierat, prin care magazinele online mici și mijlocii, dar și clienții persoane fizice pot achiziționa servicii de curierat cu discount-uri, după compararea ofertelor mai multor curieri.
”România a fost a doua piață pe care am decis să ne dezvoltăm și vedem un potențial mare de creștere, luând în considerare avansul spectaculos înregistrat de vânzările online în ultimii ani și mulțimea de companii care aleg acest canal să-și vândă produsele. Principala problemă cu care ne confruntăm este că românii sunt obișnuiți să plătească produsul în numerar la livrare, iar noi promovăm plățile cu cardul sau transfer bancar în avans. Pe măsură ce românii capătă încredere în serviciile noastre, business-ul Allpacka.ro crește și vedem asta deja, România reprezentând peste 10% din cifra noastră de afaceri”, declară Colin Snead.
Partenerii Allpacka sunt companii de curierat foarte cunoscute precum UPS, DPD, GLS, TCE și Gebrüder Weiss, de ofertele acestora beneficiind cei aproximativ 4.000 de clienți activi ai site-ului.
”Este un fel de Booking.com al curieratului, pentru că funcționăm pe același principiu: folosim volumele, pentru a scădea prețurile la serviciile de curierat cu 50-70%. Astfel le oferim clienților cele mai bune prețuri pentru expediția coletelor și acces la firme de curierat pe care altfel nu și le-ar permite”, mai spune Colin Snead.
Noul website aduce pe lângă o nouă imagine, comenzi mai facile și o interacțiune mai bună cu vizitatorul. Astfel, printre schimbări se numără:
1. Vizitatorul poate obține cotația de preț cu doar 4 click-uri (comparativ cu 7 click-uri pe vechiul site);
2. Clientul primește cel mai mic preț de la compania de curierat indiferent de combinația de servicii alese (de exemplu dacă un client alege cel mai mic preț pentru o expediție, însă în urma adăugării de servicii suplimentare- asigurare, plată ramburs prețul obținut de el este mai mare comparativ cu ce i-ar putea oferi un alt curier, website-ul îl anunță pe client că poate să își schimbe opțiunea pentru a beneficia de cel mai mic preț);
3. Comenzile pot fi plasate mult mai rapid;
4. Remodelarea panourilor de comenzi, astfel încât clienții să își poată accesa și comenzile vechi;
5. Un site mult mai curat, prin eliminarea informațiilor suplimentare din procesul de expediere si crearea unei pagini cu informații utile (AJUTOR).
”Utilizatorii pot atașa mai multe servicii, precum asigurare pentru coletele livrate sau plata ramburs, ceea ce duce la creșterea prețului. Aceste prețuri sunt diferite pentru fiecare curier în parte , iar pe site-ul vechi dacă alegeai curierul cu cel mai mic preț, pe măsură ce adăugai servicii opționale puteai să plătești la final un preț mai mare per total comparativ cu ceea ce ar fi putut să îți ofere ceilalți curieri, însă noua platformă notifică utilizatorul despre alte oferte mai bune”, explică Colin Snead.