Allianz-Țiriac își reafirmă sprijinul pentru clienți în această perioadă plină de provocări, prin includerea riscului de infectare cu noul coronavirus în acoperirile polițelor de călătorie în străinătate, aflate în vigoare sau nou încheiate.
În cazul polițelor în vigoare, acoperirea va fi extinsă fără niciun cost suplimentar, pentru clienții care dețin o asigurare pentru călătorie unică în scop turistic sau o asigurare pentru călătorii multiple.
Polițele de călătorie emise de Allianz-Țiriac vor acoperi cheltuielile medicale și de repatriere aferente îmbolnăvirii cu COVID-19, iar pentru clienţii care aleg clauza storno vor fi acoperite şi cheltuielile aferente anulării sau întreruperii călătoriei.
Excepţie fac călătoriile în SUA și Canada, precum și cele în țări aflate în stare de urgență în ziua anterioară intrării în vigoare a fiecărui risc asigurat. Riscul este însă acoperit dacă starea de urgență este declarată atunci când asiguratul este deja în țara de destinație.
Totodată, Allianz-Țiriac a decis să elimine restricțiile de vârstă la încheierea polițelor de călătorie clasice, care au drept scop protecția în cazul unei călătorii unice.
“Asigurările sunt despre a oferi ajutor oamenilor atunci când au cea mai mare nevoie. De aceea, la Allianz-Țiriac căutăm permanent soluții care să îi ajute pe clienți să depășească mai ușor provocările aduse de pandemia COVID-19. Extinderea acoperirilor polițelor de călătorie face parte dintr-un întreg set de măsuri prin care am dovedit că punem oamenii pe primul loc, indiferent de situație”, a declarat Melania Stăncioiu, Director al Diviziei Subscriere şi Management Portofoliu Asigurări Viaţă şi Sănătate al Allianz-Ţiriac.
De la debutul pandemiei de coronavirus în România, Allianz-Țiriac a introdus măsuri suplimentare de sprijinire a clienților, menite în primul rând să permită acces în siguranță, de la distanță, la serviciile oferite.
Printre acestea se numără: implementarea unui proces de soluționare online a daunelor, pe toate liniile de business, servicii gratuite pentru clienții cu asigurări de sănătate precum consultanța medicală la distanță sau DoctorChat – un asistent virtual care oferă sfaturi medicale non stop direct de pe SMS sau aplicația de mesagerie favorită (WhatsApp, Telegram sau Viber).
Mai multe informații despre măsurile implementate până acum de Allianz-Țiriac și soluțiile digitale pe care le punem la dispoziția clienților noștri pentru ca aceștia să rămână stăpâni pe situație și în siguranță pot fi accesate pe www.allianztiriac.ro.