Allianz-Țiriac își propune să elimine o parte din grijile clienților și simplifică planificarea vacanțelor în străinătate, prin extinderea acoperirii storno atașată unei asigurări de călătorie. Astfel, clienții Allianz-Țiriac pot achiziționa acoperirea storno și pentru vacanțele cumpărate online sau direct de la furnizorii – din România sau străinătate – de servicii turistice (cazare, transport, evenimente). Anterior, clauza storno era disponibilă doar pentru pachetele turistice achiziționate prin intermediul agențiilor de turism.
De asemenea, odată cu extinderea acoperirii storno au fost flexibilizate condițiile de accesare.
„Asigurările au un dublu rol: de a oferi ajutor oamenilor atunci când au cea mai mare nevoie și de a le oferi libertate și o viață cu mai puține griji. Pandemia COVID-19 a pus în așteptare multe planuri de călătorie, care au devenit, în noul context, o provocare majoră și, de cele mai multe ori, o sursă de stres suplimentar. Prin extinderea acoperirii storno și includerea riscului COVID-19 în asigurările noastre de călătorie vrem să le redăm clienților încrederea că își pot face din nou planuri de vacanță, știind că, orice s-ar întâmpla, le suntem alături”, a declarat Marilena Bârliga, Director Market Management și Comunicare.
Prin adăugarea acoperirii storno unei asigurări de călătorie în străinătate, clienții Allianz-Țiriac își pot recupera cheltuielile cu vacanța, în cazul în care sunt nevoiți să anuleze sau să întrerupă călătoria. Acoperirea storno funcționează și în cazul în care călătoria este anulată ca urmare a îmbolnăvirii cu COVID-19. De altfel, asigurările de călătorie de la Allianz-Țiriac oferă protecție în cazul riscului de infectare cu COVID-19, ceea ce înseamnă că toate cheltuielile medicale generate de contactarea virusului pe parcursul călătoriei sunt acoperite de asigurare.
Acoperirea storno extinsă poate fi atașată unei asigurări de călătorie Voiaj emisă prin intermediul agenților și partenerilor de distribuție ai Allianz-Țiriac.