- Poziționarea în clasament confirmă valoarea în creștere a brandului Allianz și relevanța sa în viețile oamenilor
- Reziliența Allianz și concentrarea pe nevoile clienților se reflectă în succesul brandului
Allianz a fost desemnat pentru al doilea an consecutiv brandul de asigurări numărul 1 în lume, conform clasamentului Best Global Brands publicat de Interbrand.
Această veste bună vine într-un moment de incertitudine maximă pentru toate piețele și industriile, care, în prezent, navighează printre provocările unei pandemii globale.
„Concentrarea noastră pe reziliență, integritate și nevoile clienților dă rezultate. Allianz a fost încă odată recunoscut ca brandul de asigurări numărul 1 la nivel global. O veste fantastică ce confirmă că suntem pe drumul cel bun”, a declarat Oliver Bäte, CEO al Allianz SE.
„Suntem extrem de mândri să fim brandul de asigurări numărul 1 și să ocupăm un loc pe lista Top 40 Best Global Brands. În doar zece ani, Allianz a trecut de pe locul 67 în acest clasament, cu o valoare de 4,9 miliarde de dolari în 2010, pe locul 39, cu o valoare de aproape 13 miliarde de dolari în 2020. În timp ce jumătate din brandurile din Top 100 nu au reușit să-și crească valoarea anul acesta, valoarea Allianz a crescut cu 7%, în pofida crizei, și a ajuns la 12,93 miliarde de dolari. Obiectivul nostru este să devenim un brand din Top 25 până în 2025”, a declarat Christian Deuringer, Head of Brand & Partnerships al Allianz SE.
Pentru Allianz, poziționarea în clasament este mai mult decât un semn încurajator al puterii în creștere a brandului. Aceasta indică și relevanța crescută a Allianz în viețile oamenilor.
„Pe fondul pandemiei Covid-19, și nu numai, am muncit foarte mult pentru a ne îndeplini promisiunile. Rolul nostru în viețile clienților, angajaților și comunităților a crescut. Am ajutat la securizarea viitorului și le-am oferit clienților noștri curaj în aceste vremuri dificile”, a declarat Serge Raffard, Group Strategy, Marketing, Distribution Officer al Allianz SE.
„Reziliența noastră și concentrarea pe nevoile clienților ne permit să ne comparăm cu brandurile mari din toate industriile. Diversitatea ofertei noastre – cu servicii de sănătate precum Doctor on Call sau DoctorChat, de exemplu, a avut un impact imens în timpul pandemiei și a făcut diferența”, a adăugat Raffard. „Suntem acum la un alt nivel: parteneriatul nostru cu Jocurile Olimpice începe pe 1 ianuarie 2021 și așteptăm cu nerăbdare să depășim noi granițe”.
“Allianz-Țiriac reprezintă în România cel mai puternic brand de asigurări din lume. Această recunoaștere oferă încrederea atât de necesară în această perioadă plină de provocări clienților, partenerilor și echipei noastre. Impreună suntem mai puternici!”, a declarat Virgil Șoncutean, CEO al Allianz-Țiriac Asigurări.
Interbrand publică anual clasamentul Best Global Brands, care își propune să identifice cele mai valoroase 100 de branduri din lume. Metoda de evaluare dezvoltată de Interbrand a fost prima care a primit certificarea ISO 10668.
Pentru a se califica, brandurile trebuie să fie listate public și să aibă o prezență globală. Brandurile sunt apoi evaluate în baza profitului economic din vânzările atribuite brandului, rolului brandului, respectiv măsura în care brandul influențează decizia de cumpărare și, în cele din urmă, în baza puterii brandului, generată de zece factori de performanță interni și externi.
Pentru a accesa clasamentul Interbrand și o analiză detaliată a tendințelor pe sectoare și industrii, vă rugăm să accesați www.interbrand.com/best-global-brands/.