adidas prezintă noul capitol al campaniei “adidas is all in”
Superstarul Nicki Minaj, artistul hip hop Big Sean, fenomenul pop corean 2NE1, Derrick Rose – MVP al NBA și copilul răzvrătit al modei – Jeremy Scott sunt ambasadorii noului capitol Originals al campaniei „adidas is all in”.
Campania „all originals represent” are ca element central spotul TV – //www.youtube.com/watch?v=_6aHPIYFGyM, care pune accent pe spiritul creativ și originalitatea tinerilor din întreaga lume, din New York până la Tokyo și de la Paris până la Rio de Janeiro. Campania inspiră și invită consumatorii să intre pe platforma adidas.com/originals și să spună ce îi caracterizează, ca indivizi sau parte a unui grup.
Campania 360° va fi promovată pe diverse canale de comunicare, inclusiv TV, cinema, digital și în magazine. În plus, consumatorii din întreaga lume vor fi provocați să își exprime pasiunile și să își reprezinte echipa prin intermediul activărilor. Conținutul video, text sau foto va fi disponibil în septembrie pe adidas.com/represent, iar utilizatorii vor putea vota echipa preferată.
“Tinerii din ziua de azi sunt într-o continuă dorință de afirmare, iar „all originals represent” le oferă posibilitatea de a arăta întregii lumi pasiunile și talentele lor. Prin intermediul acestei campanii, dorim să motivăm consumatorii să împărtășească cu noi ce înseamnă creativitatea și originalitatea pentru ei”, declară Hermann Deininger, CMO adidas.
Nicki Minaj a creat special pentru „all originals represent” melodia „Masquerade”, coloana sonoră a spotului, regizat de Melina Matsoukas, care lucrează cu unele dintre cele mai mari nume din muzica și modă.
Agenția Sid Lee din Montreal a creat și produs campania „all originals represent”, care se va desfășura în cele mai importante țări în care adidas activează. Aceeași agenție a lansat campania „adidas is all in” la începutul anului 2011 și continuarea sa, în martie 2012, care s-a concentrat pe produsele CLIMACOOL® și linia adidas pentru alergare.
Campania „all Originals represent” se lansează în Statele Unite ale Americii la începutul lui august, iar la nivel global în lunile august și septembrie 2012. Consumatorii vor putea înscrie conținut pe platforma adidas.com/represent și vor lua parte la provocările pe care adidas Originals le va lansa în decursul anului.
Credits
Creative Agency: SID LEE
Production Agency: JIMMY LEE.TV
Post-Production: THE CUTTING ROOM/JIMMY LEE.TV/VISION GLOBALE
Production House: PRETTY BIRD
Director: MELINA MATSOUKAS
DP: FREDERIK JACOBI
Grading: COMPANY 3 (L.A)
Editors: CHUCK WILLIS/MERRITT DUFF/JIMMY LEE.TV
Sound Design and Mix: MACHINE HEAD/BOOGIE STUDIO
Music: NICKI MINAJ "MASQUERADE"