Alka lansează o nouă campanie de comunicare a cărei valoare va atinge până la 1,5 milioane de euro. De această dată, în prim plan se va afla MiniPrăjitura Casei – o replică în format mini a produsului premium lansat de companie cu un an şi jumătate în urmă.
„Reţetele, dezvoltate pentru tehnologii de ultimă generaţie din Italia, Germania şi Suedia au fost păstrate integral, iar investiţia pentru dezvoltarea de produs s-a concentrat pe cercetarea privind dimensiunile optime, formatul şi ambalajul potrivit”, declară Ruxandra Roman, director de marketing şi comunicare Alka.
Mini prăjitura este disponibilă în două versiuni, cu mere confiate şi cu cacao şi fulgi de ciocolată, în pachete de 60 grame.
„Studiile realizate de noi, într-o serie de focus grupuri, au relevat faptul că femeile tinere, independente, care duc o viaţă activă, sunt extrem de pozitive la adresa produsului Prăjitura Casei. Pentru convenienţă, ar prefera însă şi o variantă redusă a acestuia. În acest fel –arată studiul – consumatoarele noastre ar putea transforma produsul într-o gustare, în puţinul timp liber pe care îl au. De aici a pornit ideea noii versiuni de produs şi acesta este şi centrul campaniei de comunicare”, spune Roxana Florescu, senior brand manager Alka.
Convenienţa dorită de consumatoare a inspirat mesajul campaniei – „Numai bună s-o iei cu tine!”. Spotul TV, o creaţie a agenţiei Cohn&Jansen / Ashley&Holmes, prezintă avantajele practice ale unei gustări dulci de dimensiuni reduse, în contextul în care timpul unei femei active este din ce în ce mai limitat. Conceptul creativ ridică ideea de mini la rangul de fashion trend, făcând o paralelă cu moda mini din domeniul vestimentar ce făcea furori în urmă cu patru decenii.
„Mini Prăjitura Casei este comunicată sub umbrela Prăjiturii Casei: emanciparea femeilor. Stilul de viaţă al femeilor a evoluat în mare parte datorită unor invenţii poate nu la fel de importante pentru omenire precum roata, dar care le-au făcut fericite, frumoase, independente. Una dintre acestea este scurtarea fustelor de către Mary Quant, acum peste 40 de ani. Motiv de celebrare şi de … lansare a unei alte mici invenţii care va face viaţa femeilor mai uşoară: o mini prăjitură la fel de bună ca şi cele pregătite acasă, dar şi numai bună să o iei cu tine peste tot”, declară Ligia Călin-Group Creative Director Cohn&Jansen/Ashely&Holmes.
Campania de promovare se va desfăşura în perioada mai-iulie a acestui an, mixul de comunicare incluzând apariţii pe staţii TV, apariţii în publicaţii, precum şi prezenţa în mediul outdoor, atât în Bucureşti, cât şi în ţară.
Echipa implicată in proiect:
– Cohn&Jansen: Ligia Călin – copywriter şi Andrei Cohn – art director
– Casa de producţie: Smart Film, producător – Ştefan Angheluţă, regizor – Charles Barker
– Client: Ruxandra Roman – director de marketing şi comunicare, Roxana Florescu – senior brand manager
{mosloadposition user10}