Luni, 27 octombrie, la ora 20.00, Marian Voicu îi provoacă pe Alison Mutler şi pe Bogdan Teodorescu la o dezbatere fierbinte, în direct, despre brandul de ţară, o poveste controversată şi fără final.
Povestea brandului de ţară este una începută mai demult şi nu pare să-şi găsească o finalitate. Specialiştii în relaţii publice, politicienii, promotorii turismului în România încă au opinii contradictorii despre cum ar trebui să arate imaginea ţării şi despre ce ar trebui să promovăm în faţa turiştilor.
Pe de altă parte, turiştii străini vizitează în Bucureşti Muzeul Satului, Casa Poporului şi zona Lipscani, conform unui sondaj realizat în vara aceasta.
Este normal ca într-un oraş, într-o capitală europeană, să ne ducem „musafirii” la sat, într-un muzeu al satului? Ce vizitează un străin în Bucureşti sau în România? Alison Mutler şi Bogdan Teodorescu vor încerca să dezlege misterul brandului de ţară, să stabilească ce ar trebui să arătăm din capitală şi extins, din ţară, în acest context turistic ambiguu din punctul de vedere al reprezentării.
Alison Mutler, este şefa biroului Associated Press din Bucureşti. Venită în România în decembrie 1989 împreună cu trei echipe de jurnalişti britanici, Alison Mutler a decis că vrea să se stabilească aici. În mai 2007 a lansat cartea „Plecată la Revolutie”, o cronică a „României ei”: „o ţară bezmetică, absurdă, pe alocuri frumoasă, comică, tragică, foarte adevarată”.
Bogdan Teodorescu este lector universitar, la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul SNSPA şi membru al IAPC (International Association of Political Consultants).
{mosloadposition user10}