Brandul Algocalmin®1 a obtinut pentru al noualea an consecutiv votul de incredere al romanilor, in cadrul studiului Trusted Brand 2014. Prin aceasta initiativa se premiaza anual marcile care au reusit sa castige increderea consumatorilor la nivel european si national.
„Ne onoreaza aprecierea constanta a romanilor pentru Algocalmin®, un produs cu o traditie de jumatate de secol pe piata locala. Pentru noi este o confirmare ca valorile din spatele brandului sunt puternice si sunt importante pentru pacienții romani: eficienta dovedita in combaterea durerii, calitate, siguranta si accesibilitate. Totodata, acest valoros capital de incredere se reflecta și prin faptul ca, an de an, Algocalmin® iși consolideaza poziția de lider in volum, prin numarul de unitați comercializate. Peste 10 milioane cutii de Algocalmin® au ajuns in casele romanilor in perioada aprilie 2013 – martie 20142”, a declarat Simona Cocos, Director General Zentiva Romania. „Doresc sa ii felicit pe aceasta cale pe toti colegii care contribuie zi de zi la succesul acestui brand important pentru compania noastra si le multumesc tuturor celor care ne-au oferit și in acest an votul lor”, a completat Simona Cocos.
Cel mai recent studiu Trusted Brand 2014, ajuns la a paisprezecea editie in Europa si a noua in Romania, a fost realizat in perioada septembrie-noiembrie 2013, concomitent in 10 tari europene: Austria, Elvetia, Finlanda, Franta, Germania, Polonia, Portugalia, Romania, Rusia si Slovenia. Una dintre concluziile acestei editii a fost ca romanii apreciaza in continuare marcile locale. Anul acesta, 18 categorii au fost castigate de marci autohtone, respectiv doua treimi din categoriile locale au fost castigate de branduri romanesti. Singura categorie dedicata medicamentelor in combaterea durerii a fost caștigata de Algocalmin®.
1 Medicament eliberat pe bază de prescripţie medicală.
2 Conform IMS MAT martie 2014, în unități comerciale.