Alexandrion Group extinde portofoliul brandului Kreskova prin lansarea unui nou produs dedicat segmentului standard: Vodka Kreskova 40%, o experiență desăvârșită prin calitatea gustului, dar și a designului. Îmbuteliată într-o sticlă cu design contemporan, inscripționată cu logo-ul brandului și statementul produsului, Kreskova 40% le oferă consumatorilor o aromă fină și elegantă, rezultat al procesului de distilare în cinci etape.
Apa ultrapură și alcoolul neutru de cereale formează gustul special al Kreskova 40%. Produsul este distilat de minimum cinci ori pentru un gust fin, iar rezultatul este o băutură cu note de cereale atent echilibrate. Mai mult, viziunea Grupului este vizibilă și la nivelul noului design: o abordare modernă, în linie cu identitatea produsului. Conceptul tip statement, “Call your closest friends or all your friends. Celebrate every second of the night with a taste of Kreskova“se regăsește în elementele de identitate vizuală încorporate pe sticlă.
“Odată cu lansarea Kreskova 40%, Grupul își reiterează unele dintre cele mai importante valori: grija la detalii ce se observă în fiecare dintre produsele noastre, dar mai ales importanța calității și un gust desăvârșit. Noul produs se adresează segmentului standard și vine ca un răspuns la necesitățile și cerințelor consumatorilor din acest target. Suntem siguri că aromele complexe și designul modern sunt caracteristici care vor poziționa rapid produsul în topul preferințelor consumatorilor”, declară Răzvan Vasile, directorul comercial al Alexandrion Group.
Dedicată segmenului de piață standard, Vodka Kreskova 40% se adresează consumatorilor adulți, de toate vârstele, care aderă la un stil de viață activ și acordă o atenție sporită calității produselor pe care le achiziționează. Este un produs unisex, ce promite o experiență inedită și specială pentru serile de socializare, alături de prieteni.