In perioada 26 septembrie – 23 decembrie, Alexandrion si Grup Sapte deruleaza o campanie promotionala pentru comunicarea noului design Alexandrion 5*. Cu peste 85 de milioane de sticle vandute, Alexandrion este lider incontestabil pe piata de brandy din Romania si devine in urma procesului de rebranding «Noul Clasic».
In cadrul campaniei de informare, consumatorii pot castiga 17.000 de premii, la achizitia oricarei sticle de Alexandrion 5*. Mecanismul de premiere este unul interactiv si consta intr-o aplicatie pe tableta, de tip puzzle, prin intermediul careia consumatorii trebuie sa configureze noua sticla Alexandrion si sunt rasplatiti instant cu un premiu surpriza.
Noua sticla de Alexandrion are un design unic si elegant, o forma unica si usor de recunoscut, care pastreaza cateva elemente de baza ale editiei precedente pentru a oferi continuitate brandului. Elementele de noutate ale noului design sunt date de logo-ul Alexandrion imprimat in relief direct pe sticla si linia curbata pozitionata deasupra etichetei. Noua eticheta este compusa din doua parti distincte, care completeaza in mod unitar linia sticlei.
Campania ’’Alexandrion, noul clasic’’ se deruleaza in principalele retele de hypermarket si supermarket din toata tara. Regulamentul promotiei se gaseste pe www.alexandrion.ro si la punctele de Info clienti in toate magazinele participante.
{mosloadposition user9}