Initiative anunţă numirea Alexandrei Olteanu în poziţia de Managing Director al companiei, începând cu 15 septembrie 2011, odată cu încheierea mandatului lui Steve Dallas.
„Finalizăm o etapă importantă pentru Initiative şi îi mulţumim lui Steve pentru aportul lui la atingerea obiectivelor agenţiei. Promovarea Alexandrei este următorul pas firesc în evoluţia companiei, rezultat a ceea ce am construit până acum alături de întreaga echipă Initiative”, declară Veronica Savanciuc, Preşedinte şi CEO al grupului Lowe.
Initiative, una din primele trei agenţii de media din România, oferă servicii integrate incluzând un nucleu digital performant dezvoltat în ultimii şase ani. Initiative este publisherul exclusiv al unor analize cheie dedicate industriei media, precum anuarul Media Fact Book.
“De această dată ne-am dorit să aducem la conducerea Initiative un profesionist din interiorul echipei şi am ştiut că Alexandra este cea mai bună alegere. Ea este alături de noi de 16 ani, este un profesionist desăvârşit şi a construit una dintre cele mai bune echipe de media buying din industrie”, adaugă Veronica Savanciuc.
Alexandra este printre primii specialişti de media din România. Ea s-a alăturat echipei Initiative în 1995, iar din 2002 coordonează departamentul de Media Buying din funcţia de Director. În ultimii ani Alexandra a jucat un rol important în stabilirea şi coordonarea strategiilor de media buying pentru clienţii Initiative, fiind recunoscută ca unul dintre cei mai buni specialişti în media buying din România.
Din noua poziţie, Alexandra va conduce toate operaţiunile Initiative, incluzând activităţile de strategie, buying, consultanţă media, research şi digital.
Alexandra a afirmat cu această ocazie: „Sunt încântată să accept această nouă provocare şi îmi propun ca împreună cu echipa Initiative să depăşim constant aşteptările clienţilor noştri. Piaţa se îndreaptă gradual spre un moment în care barierele între paid, shared şi earned media dispar. Se vor diferenţia agenţiile care pot sincroniza, într-o manieră eficientă, know-how-ul de digital cu nevoia de expertiză solidă, tactica în celelalte arii ale marketingului.”
Alexandra este absolventă a Universităţii Politehnica din Bucureşti şi a cursurilor CODECS.