În această calitate, ea va coordona activitățile tuturor brandurilor de media din Grup: Zenith, Starcom și Spark Foundry
Publicis Groupe România anunță numirea Alexandrei Dimitriu în funcția de Chief Media Officer al Publicis Groupe România, poziție din care va coordona activitatea tuturor brandurilor de media din Grup.
Până la această numire, Alexandra a ocupat, din 2012, poziția de Managing Director Starcom România. De-a lungul unei cariere începute acum 15 ani, tot în Starcom, Alexandra a supervizat, în calitate de account director, activitatea de media a unor clienți de calibru, cum ar fi contul P&G, coordonat integral pentru România, dar și pentru alte 7 țări din regiune.
“Starcom a fost pentru mine cea mai frumoasă poveste de dragoste… profesională. O poveste minunată despre evoluție, descoperire și maturizare, despre nenumărate povești de succes și la fel de multe lectii învățate, despre bucurii și prietenii pentru o viață. Am acceptat această nouă provocare cu entuziasm și cu convingerea că, alături de echipele excepționale din cele trei agenții de media din Grup și cu sprijinul echipei manageriale a Publicis Groupe România, putem scrie o nouă poveste de succes”, a declarat Alexandra Dimitriu.
Lider pe piața locală de comunicare, Publicis Groupe România este format din agențiile Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi+The Geeks, MSL The Practice, Zenith, Starcom și nou-lansata Spark Foundry. Bazându-se pe o filosofie care pune în centrul tuturor demersurilor sale nevoile clienților, Publicis Groupe România pune la dispoziția acestora expertiză și servicii de top, realizate de unii dintre cei mai buni specialiști din domeniu.
Împreună, agențiile de media din cadrul Publicis Groupe România (Zenith, Starcom și Spark Foundry) sunt cel mai mare media buyer din piață, având un portofoliu de peste 100 de clienți, o treime din aceștia fiind lideri locali de business în domeniile lor. Unele dintre cele mai cunoscute produse realizate de către agențiile de media din cadrul Publicis Groupe Romania sunt infograficele privind consumatorii din România, Consumer Report, AdForecast, studiile dedicate Black Friday și studiile despre influenceri. Recent, printr-un parteneriat exclusiv între echipele Starcom, Zenith și GlobalWebIndex, cel mai mare studiu global privind consumatorii digitali conține, în premieră, și date privind consumatorii din România.
În noua poziție, Alexandra va colabora îndeaproape cu doi Brand Leads de excepție – Loredana Baracu – Zenith și Valeriu Galani – Spark Foundry.
Noul Brand Lead al Starcom Romania va fi anunțat în perioada imediat următoare.