Această numire recentă completează noua echipă de conducere alcătuită în ultimele 12 luni
PokerStars anunţă că profesionistul Alex Payne s-a alăturat companiei de entertainment şi tehnologie în postul de Chief Marketing Officer, răspunzând de toate aspectele legate de consumer marketing pentru întreaga companie. El va conduce toate organizaţiile de marketing centrale şi regionale din cadrul PokerStars, cu sediul în Insula Man.
Alex Payne va fi responsabil de marca PokerStars, programe de producţii TV şi achiziţii media, online marketing (paid search, organic search), social-media, managementul regional al relaţiilor cu clienţii, achiziţii, cât şi campanii de conversie şi retenţie pentru jucătorii de poker online şi live.
“Sunt încântat să mă alătur echipei PokerStars, pentru că intru într-o companie remarcabilă, care e în mod clar lider la categoria sa, având un uriaş potenţial. Mai mult, este un produs pentru care am făcut o mare pasiune personală.” a declarat Payne.
Alex Payne se alătură echipei PokerStars, după 11 ani petrecuţi în cadrul companiei Microsoft. În această perioadă el a ocupat diferite funcţii în departamentul de marketing, la nivel naţional, regional şi global, ocupându-se inclusiv de dezvoltarea de noi produse, strategie & planificare şi marketing de produse. Recent, Payne a ocupat funcţia de Sales & Marketing Director pentru Bing, în Marea Britanie, unde a demarat în forţă afacerile companiei în această ţară, alcătuind o nouă echipă şi adoptând o nouă strategie de creştere, care includea modele inovative de reclamă şi prezenţa unor celebrităţi. În ultimul an, compania a înregistrat o creştere cu două cifre a veniturilor, ajutând Bing să câştige o cotă de piaţă preluată direct de la principalii săi competitori.
Printre realizările majore ale lui Payne în cadrul Microsoft se numără crearea unui standard al industriei americane pentru anunţuri online cu Yahoo! şi AOL, lansarea Windows 7 în Europa, unde a devenit sistemul de operare cel mai rapid vândut din toate timpurile, şi obţinerea unei cote de piaţă pentru Internet Explorer, după ce Comisia Europeană a stabilit că toţi utilizatorii de Windows vor avea de ales dintr-o ofertă de browsere competitive.
Înainte de Microsoft, Alex Payne, care deţine un MBA acordat de INSEAD (European Institute for Business Administration), a lucrat timp de zece ani cu diverse agenţii de advertising, printre care OgilvyOne (fosta Ogilvy & Mather Direct) şi EHS Brann (fosta Evans Hunt Scott).