Alex Negoescu, Creative Director CohnandJansen JWT, si Iulia Niculae, Account Director CohnandJansen JWT au fost premiati in cadrul Galei IAA Excellence Awards 2015.
Alex Negoescu a primit premiul pentru excelenta la categoria “Inovatie in comunicare” , pentru curajul de a realiza o campanie cu adevarat out-of-the box precum "Testul Puritatii", brand Aqua Carpatica, care a mers mai departe de publicitatea conventionala si care a reusit sa obtina si cel mai important premiu de eficienta – Grand Effie. Este o munca sustinuta realizata an de an pe acest brand, inca de la lansare, si care a obtinut pana acum nenumarate premii de eficienta si creativitate.
“Sunt foarte bucuros ca, pe langa rezultatele foarte bune de vanzari, campania "Testul Puritatii" a obtinut si recunoasterea industriei”, a declarat Alex Negoescu, Creative Director CohnandJansen JWT.
La aceeasi categorie din partea agentiei a fost nominalizata si Monica Radulescu, Head of Digital & Senior Strategic Planner, pentru campania “Pasionatii de relaxare”, brand Jacobs 3in1, care a beneficiat de o aplicatie unica si inovatoare pe piata din Romania si care a obtinut si un Silver Effie anul acesta.
Iulia Niculae a fost distinsa cu Premiul de Excelenta pentru Tanarul Profesionist al Anului, acordat de IAA Young Professionals, pentru campania “Doneaza un fan”, client Special Olympics Romania. Iulia a mai fost nominalizata pentru aceeasi campanie si in cadrul categoriei “Doing Good: Voluntariat”.
Campania “Doneaza un fan” a unit 38 de sportivi romani in incercarea de a solutiona nevoia de awareness a ONG-ului si a initiativelor acestuia si de a le oferi sportivilor Special Olympics atentia si sustinerea pe care o merita si de care au atat de multa nevoie. Campania le-a propus sportivilor profesionisti sa “doneze fani” prin crearea unui scurt film, nominalizarea altor doi sportivi celebri si urcarea filmului pe pagina de facebook personala, impreuna cu link-ul aplicatiei catre campanie. Aplicatia de Facebook special creata pentru aceasta campanie de catre agentia de publicitate CohnandJansen JWT si de Atelieru.ro a centralizat toate aceste filmulete si a dat sansa fiecarui suporter de a se alatura cauzei. Iar rezultatele campaniei nu au ezitat sa apara. Numarul de fani ai comunitatii Special Olympics a crescut cu aproximativ 150% in doar 4 saptamani, de la 4200 de fani la inceputul campaniei pana la 10.200 de fani la finalul campaniei.
“Prin campania “Doneaza un fan” am reusit sa le aratam sportivilor de la Special Olympics ca exista foarte multi oameni carora le pasa, care sunt gata sa se implice si sa “play unified” alaturi de ei. Intr-un timp scurt si fara resurse, cauza lor a devenit cunoscuta. Si poate cel mai important, pentru prima data sportivii SO, care s-au intors acasa cu 21 de medalii, au fost intampinati la aeroport de fanii lor, altii decat familia. Cred ca neputinta si frustrarea pe care le-am simtit cu totii mai accentuat in ultima perioada se pot diminua prin implicare. Din locul in care suntem, fiecare dintre noi poate sa genereze schimbare. Sunt onorata sa primesc Premiul de Excelenta pentru Tanarul Profesionist al Anului. Le multumesc celor de la IAA Young Professionals pentru distinctie”, Iulia Niculae, Account Director CohnandJansen JWT.
De asemenea, Andrei Cohn, Managing Partner & Creative Director CohnandJansen JWT, a fost nominalizat pentru excelenta la categoria “Antreprenoriat in marcomm”.
Premiile de Excelenta IAA sunt o initiativa prin care se aduce recunoastere publica acelor personalitati care, prin eforturile lor sustinute, au contribuit in mod substantial la promovarea industriei de marketing si comunicare din Romania. In 2015 Premiile de Excelenta IAA s-au aflat la a VII-a editie. Laureatii au fost desemnati prin votul a trei comitete diferite: Boardul IAA, Senatul IAA si un Comitet de Laureati ai editiilor precedente.