Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ALERTĂ: PR-ul a dispărut! Brandurile sunt în pericol – „Lumea fără PR’’, o campanie inedită pe piața marcomm

2032 Communication „Lumea fără PR’’, o campanie inedită pe piața marcomm

Ce se întâmplă când PR-ul dispare? Identitățile vizuale se estompează, mesajele nu mai ajung la public, brandurile devin invizibile. Fără PR, tot ceea ce definește un brand, povestea sa, valorile, încrederea publicului, se risipește în haos digital.
Acesta este scenariul exploatat de campania „Lumea Fără PR”, un experiment online provocator lansat de 2032 Communication, agenție internațională de relații publice și comunicare, pentru a evidenția rolul esențial al relațiilor publice în succesul brandurilor.

„Imaginați-vă un brand fără mesaj, fără direcție. Exact asta am vrut să testăm: cum ar arăta lumea fără PR? Cum s-ar simți absența unei strategii de comunicare? Prin această campanie, vrem să provocăm brandurile și antreprenorii să conștientizeze puterea PR-ului și să arătăm că, fără el, totul devine zgomot de fundal”, spune Alecsandra Costin, fondator 2032 Communication.

2032 Communication „Lumea fără PR’’, o campanie inedită pe piața marcomm

Cum funcționează campania?

Prima etapă va fi aceea a simulării unui haos digital. Campania va propune publicului, format în majoritate din antreprenorii și oamenii de PR și marketing, un peisaj în care PR-ul a dispărut complet, iar brandurile au rămas fără voce. Simularea va cuprinde astfel un scenariu care ilustrează efectul absenței PR-ului, creionat prin postări ilogice, branding incoerent, lipsă totală de strategie.

A doua etapă va fi cea de conștientizare. “Vom provoca companiile să își imagineze cum ar arăta fără conținutul de PR, fără vizibilitatea data de storytelling și să reacționeze public”, a adăugat Alecsandra Costin.

“În ultima etapă, vom evidenția încă o dată faptul că PR-ul este fundația unei identități de brand solide. Vom demonstra cum relațiile publice nu doar definesc reputația unui brand, ci schimbă mentalități, lansează trenduri și creează impact real”, a completat Alecsandra.

Consiliere de PR gratuită pentru antreprenorii care răspund la întrebarea ‘’se pot descurca brandurile fără PR?”
Companiile sunt invitate să își imagineze cum ar arăta fără PR și să posteze un mesaj pe rețelele sociale, folosind hashtag-ul #LumeaFaraPR. Cele mai creative răspunsuri vor fi promovate în cadrul campaniei și vor fi recompensate cu două ore de consiliere de PR gratuită. acordată pentru fiecare brand implicat în campanie.

Mai multe detalii despre campanie, aici:

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.