Duminică s-au încheiat înscrierile în cadrul competiţiei Done In 60 Seconds, competiţia de scurtmetraj parte a festivalului Jameson Empire Awards. Pe toate cele 55 de remake-uri finaliste din România le puteţi vedea şi vota prin like pe canalul de YouTube al competiţiei până pe 20 februarie.
Cei 55 de participanţi români au ales fie să facă un simplu remake al filmelor, fie să le parodieze. Printre filmele alese de ei se numără lungmetraje clasice ca “The Good, the Bad and the Ugly” sau “Taxi Driver” şi filme mai recente ca “Skyfall” şi “The Dark Knight Rises”. Lucrările înscrise în concurs însumează aproape o oră de film creată special pentru competiţie.
Câştigătorii de la nivel local vor fi aleşi de către juriul profesionist (a cărui componenţă va fi anunţată în curând) împreună cu publicul larg, care votează prin Like pe YouTube. Fiecare calificativ contează în proporţie de 50% din nota finală. Câştigătorul premiului I va primi 2.000 de euro şi o excursie la Londra, la Finala Globală Jameson Empire Done In 60 Seconds de pe 22 martie, câştigătorul premiului II – 1.500 de euro, iar câştigătorul premiului III – 1.000 de euro.
La Finala Globală a Competiţiei, înscrierile româneşti vor concura cu filme provenite din alte 16 ţări. Un juriu internaţional format din vedete ale filmului va alege apoi cele mai bune 5 lucrări înscrise în competiţie.
Cei 5 finalişti la nivel global vor participa la Gala Jameson Empire Awards din Londra, unde sunt premiate unele dintre cele mai mari vedete ale filmului. Aici va fi desemnat şi marele câştigător al competiţiei, care va primi un trofeu Jameson Empire.
Mai multe detalii găsiţi pe //www.jamesonempirediss.com şi pe pagina de Facebook Jameson România, în tabul dedicat competiţiei.