Garnier și Nurun, agenția de digital a Publicis Groupe România, semnează campania “Alege schimbarea!”, pentru Apa Micelară Garnier. Campania digitală este un manifest împotriva apei dure de la robinet și îndeamnă la schimbare, pentru un ten îngrijit și delicat, cu ajutorul apei micelare care demachiază, curăță și calmează într-un singur pas.
Campania își propune să readucă în atenția femeilor cele patru motive pentru care merită să aleagă Apa Micelară Garnier Skin Naturals pentru demachiere: utilizare multiplă, calmare instantanee a tenului, delicatețe și consistență. Secretul Apei Micelare Garnier constă în grupurile de molecule inteligente, numite micele, care conțin mai mulți agenți de curățare ce îndepărtează blând impuritățile de pe piele.
Campania de comunicare online a cuprins două etape, prima – de informare cu privire la beneficiile Apei Micelare Garnier, prin care utilizatoarele s-au putut înscrie online pentru a testa produsul. În cea de-a doua etapă – cea a review-urilor – doamnele și domnișoarele au fost invitate să posteze impresii și imagini prin care să arate diferența. În plus, utilizatoarele au putut folosi una dintre cele 4 scrisori de “Adio”, declarându-și public despărțirea de apa dură de la robinet.
Scrisorile de “Adio” pentru apa dură share-uite pe rețelele de socializare au răsplătit utilizatoarele cu premii zilnice. Premiul cel mare al campaniei – Apă Micelară Garnier pentru 1 an de zile – va fi acordat prin tragere la sorți pe 30 iunie.
“Ne-am bucurat să avem atât de multe înscrieri în prima etapă a campaniei și suntem extrem de mulțumiți de feedback-ul obținut până în acest moment. Site-ul a fost foarte bine primit de utilizatoare, cu un design curat și user experience foarte bun. Ne propunem ca experiența Apa Micelară Garnier să fie exact așa cum au descris-o participantele pe site, una naturală, îngrijită și delicată și să convingem toate utilizatoarele care s-au înscris în campanie să renunțe definitiv la apa dură de la robinet.” – Iulia Bordeianu, Digital Account Manager, Nurun
Peste 13.000 de utilizatori s-au înscris pe site-ul campaniei //www.apamicelara.garnier.ro/ pentru a testa gratuit Apa Micelară Garnier, iar dintre acestea, mai mult de 4.500 au ales să renunțe definitiv la apa dură. Utilizatoarele sunt invitate să lase review-uri și materiale relevante prin care să arate diferența.
“Campania a fost foarte bine apreciată și înțeleasă de utilizatori, ceea ce ne bucură foarte tare și ne ambiționeză să continuăm demersuri de informare și educare. Misiunea noastră este de a deveni un adevărat partener în îngrijirea tenului, oferind produse inovatoare, ușor de accesat și folosit și blânde cu tenul, folosind ingrediente inspirate din natură și perfecționate de către experții francezi.” – Ana Burloiu, Senior Product Manager Skin Care, L’Oreal Romania Mass Market
“O campanie cu un mecanism simplu, un call to action puternic care îndeamnă către testare de produs și un design user friendly. Acestea au fost ingredientele care ne-au adus peste 13.000 de înscrieri în campania de testare a Apei Micelare Garnier, în mai puțin de 4 săptămâni. Testarea unui produs este foarte importantă înainte de cumpărarea propriu-zisă. Cu atât mai mult când vine vorba de un produs pentru îngrijirea pielii. În continuare ne bucurăm de review-urile primite până acum și ne pregătim pentru următoarea etapă.” – Andreea Cuibar, Digital Project Manager, L’Oreal Romania
Echipa Nurun: Alexandra Simionov – Digital Acount Executive, Sherin Arabo – Junior Web Designer, Constantin Bunica – Senior Developer, Ruxandra Drilea – Copywriter, Elis Frunzeanu Iaia – Senior Digital Planner, Iulia Bordeianu – Digital Account Manager.
Echipa Garnier: Elis Isa – Marketing Manager L’Oreal Mass Market, Ana Burloiu – Senior Product Manager L’Oreal Skin Care, Anca Ștefan – Digital & Consumer Intelligence Manager L’Oreal Romania, Andreea Cuibar – Digital Product Manager L’Oreal Romania.