Începând din 3 ianuarie 2017, Daniela Davidescu, fost director Contact Center în cadrul BRD, filiala românească a grupului Société Générale, a fost numită în funcția de director de operațiuni la ALD Automotive România.
Daniela Davidescu este responsabilă cu administrarea serviciilor de achiziție și livrare a autovehiculelor noi, a serviciilor post vânzare (întreținere, asigurări, asistență, anvelope, customer care, etc.) şi a activității de vânzare a maşinilor rulate returnate la finalul contractelor de leasing operațional.
„Daniela are o experiență vastă pe piața serviciilor financiare și în industria de automotive și cunoaște nevoile specifice de produse și soluții de finanțare pentru dezvoltare ale companiilor din România. Împreună, vom continua să dezvoltăm cele mai bune soluții personalizate atât pentru zona corporate, cât și pentru clienții IMM-uri”, a declarat Frédéric Banco, director general al ALD Automotive România
„Mă alătur unei echipe de specialiști, care le oferă clienților serviciile cele mai bune și potrivite cu nevoile lor, astfel încât ei să se poată concentra pe activitatea de bază a afacerii lor. Alături de colegii mei, vom sprijini clienții din momentul selectării vehiculelor și mai departe pe toată durata contractului, prin soluții personalizate și noi servicii care mențin standardul de calitate al companiei”, a declarat Daniela Davidescu, director de operațiuni al ALD Automotive.
Biografie
Daniela Davidescu are o experiență de 23 de ani în servicii financiare, începându-și activitatea în domeniu în cadrul Băncii Naţionale a României (BNR), pe poziția de analist, în departamentul de Operațiuni cash și metale prețioase.
În ultimii 16 ani a ocupat mai multe poziții în cadrul grupului Société Générale, cele mai recente fiind de director comercial al BRD SOGELEASE IFN (2007 – 2013) și director Contact Center în cadrul BRD Groupe Société Générale (august 2013 – decembrie 2017).