îşi face apariţia în România
Piaţa băuturilor răcoritoare din Romania se îmbogăţeşte cu un produs inovator cu efecte benefice atât pentru consumatori, cât şi pentru cei din jurul lor: băutura funcţională ALCOHOL ßG KILLER® (AK™).
“Suntem siguri de succesul acestei băuturi care nu doar că este plăcută la gust şi ajută organismul, dar poate contribui şi la scăderea numărului accidentelor de circulaţie şi al altor aspecte negative generate de consumul excesiv de alcool,” a declarat Mădălina Raţă, director de marketing al firmei AKGroup 2007, importatorul AK™ pentru România. “Ne vom strădui ca apariţia băuturii pe care o introducem sub sloganul Ca să te simţi şi mai bine să vină în sprijinul consumatorilor de alcool care îşi propun să adopte o atitudine mai responsabilă.”
AK™ este o băutură carbonatată nealcoolică cu gust răcoritor de citrice. Conţine un amestec
unic de ingrediente naturale de calitate şi apă de izvor din Alpii Austrieci care amplifică
procesul natural de detoxifiere a organismului şi contribuie la restabilirea echilibrului metabolic natural al acestuia, reducand nivelul alcoolului din sânge şi diminuând efectele mahmurelii. De asemenea, ALCOHOL ßG KILLER® consumat în timpul zilei ajută la depăşirea stării de lipsă de concentrare cauzate de bioritm
AK™ nu conţine coloranţi artificiali, aromatizanţi, stabilizatori, conservanţi, cafeină, taurină sau sirop de porumb bogat în fructoză, astfel ca uşurează sarcina organismului care, astfel, are de eliminat un numar mai mic de substante daunatoare.
AK™ a fost creată în 2001 la Bratislava, oraşul care găzduieşte una dintre cele mai vechi universităţi din lume, înfiinţată în 1465 de Papa Paul II la cererea lui Matei Corvin. AK™ este rezultatul muncii unui grup de farmacişti, medici, biochimişti şi practicanţi ai medicinei tradiţionale care şi-au dat mâna pentru a crea un produs menit sa diminueze conţinutul de alcool din sânge. După trei ani de testări şi studii de piaţă, în 2004 AK™ a început să fie distribuită în Uniunea Europeană. În octombrie 2005, a fost prezentată internaţional în cadrul ANUGA, cel mai mare târg alimentar din lume. În prezent, AK™ se distribuie cu succes deja in 27 de ţări şi continuă să se extindă.
Deşi teste de specialitate efectuate de institute independente din Europa si din SUA au indicat ca in urma consumului de AK™ s-a constatat o scădere substanţială a nivelului de etanol din respiraţie, nici producătorul şi nici importatorul AK™ nu încurajează consumul de alcool şi îi invita pe consumatori sa se asigure ca nu mai au alcool în sânge înainte de a se urca la volan.
{mosloadposition user10}