The Globes – competitia internationala dedicata celor mai valoroase campanii de marketing are pentru prima data in istoria sa, un roman – Teo Migdalovici, fondatorul laboratorului alchemic de la migdale amare, operational in managementul succesului.
Lansate in 1985, The Globes reprezinta trofeele acordate anual de Marketing Agencies Associations Worldwide pentru cele 16 sectiuni ale competitiei. The Globes este un program veteran ce intruneste cele mai inalte standarde de exigenta in marcommul mondial. Juratii sunt selectati pe baza performatelor lor internationale si a recunoasterii in comunitate.
“migdalele amare au fost surpinse si onorate de invitatia lui Mike Da Silva, presedintele MAA New York, cand acesta i-a propus Teodorei Migdalovici sa jurizeze alaturi de alte personalitati ale marketingului international, la 3 dintre cele 16 categorii ale reputatei competii. Dupa premiile castigate la Asia Brand Summit si invitatiile la alte conferinte internationale ce le-au precedat, statutul de participant la unul dintre cele mai respectabile concursuri de marketing reprezinta pentru laboratorul alchimic o foarte frumoasa confirmare. Unii ar spune ca e doar un pas firesc. Pentru ca nu suntem farisei, recunoastem ca e o realizare”, a declarat Roxana Balan, fusion coordinator la migdale amare.
Cele trei sectiuni in care Teo Migdalovici e implicata ca jurat sunt “Best Integrated Communication Campaign”, “Best Activity Generating Brand Volume” si “Best Small Budget Campaign”. Primele doua activeaza competentele in brand building, abilitatea de a analiza lucrari de top dobandita in cei peste 12 ani de specializare internationala, in vreme ce a treia pune in valoare experienta intr-o piata emergenta, asa cum Romania a fost multi ani, o piata unde trebuie sa faci minuni cu bugete mici, obiectiv bifat de fiecare data cu succes.
Cu o experienta antreprenoriala care depaseste decada, Teo Migdalovici a reunit sub noua identitate a migdalelor amare totalitatea proiectelor derulate in industria de marcomm. Brand building, training, personal branding si cercetare in psihologia brandului (ale carei rezultate originale sunt integrate in fiecare proiect) sunt mecanicile prin care laboratorul fondat de ea poate opera in managementul succesului.
In ultimii ani, compania si fondatorul ei au fost asociate cu performanta la nivel international. Brand Leadership Award, European Excellence Awards sau Stevie Awards sunt doar cateva dintre contextele care au recunoscut neconventionalul valoros al proiectelor derulate in spiritul migdalelor.
Laboratorul alchimic al migdalelor amare si fondatorul lor au dezvoltat in timp proiecte memorabile. Iata doar o mica parte dintre ele: cel mai complex si mai expresiv catalog din istoria de 7 ani a organizatiei internationale ACT Responsible, lansat cu succes la Washington, Dubai si Cannes in 2008; lansarea unei noi discipline care implica psihologia in studiul constructiei de marca si soldata cu premiul Brand Leadership Award; transformarea Jurnalului National in marca favorita la nivel national, in termeni de notorietate si relationare afectiva cu consumatorul; constructia primei identitati a trustului Intact la 15 ani de la fondarea sa, lansata odata cu istoria brandurilor sale intr-o carte-testimonial care s-a bucurat de succes instant la nivel de comunitate in 2006; inventarea, in 2007, a unei nise noi in comunitatea de profil – brokerajul in productie – pentru nordvision, o companie cu evolutie spectaculoasa multumita acestei pozitionari. Proiectele care de asemenea s-au bucurat de acest tip de succes includ recenta lansare a me.alchemy – un serviciu de personal branding dedicat comunitatii de business, dar si redactarea primei carti despre istoria unei multinationale in Romania – Coca-Cola, rasplatita cu doua premii internationale.
{mosloadposition user10}