Romania, a obtinut discul de platina
Casa de discuri MediaPro Music a acordat discul de platină solistei Andra pentru albumul “Inevitabil va fi bine”, lansat luna trecută în colaborare cu Lidl România și comercializat în perioada 20 mai – 19 iunie la un preţ special în magazinele rețelei.
Numărul de exemplare vândute a fost de peste 10.000 unități.
“Sunt extrem de bucuroasă că în mai puţin de o lună de lansare am reuşit să primesc discul de platină. Este un album în care am pus mult suflet, un album pe care pur şi simplu îl iubesc! Mulţumesc din inima tuturor celor care au cumpărat albumul, fanilor mei, casei de discuri pentru colaborarea excelentă în cei şase ani, familiei şi celor apropiaţi”, a declarat Andra.
„Iniţiativa de a oferi clienţilor Lidl muzică de calitate şi de a colabora cu artiştii români a fost demarată anul trecut. Primii artiştii ce au cules roadele acestei frumoase colaborări pentru un album promovat în asociere cu un retailer au fost Keo şi Skizzo Skillz. Ne bucură să vedem că treptat cresc vânzările albumelor în format fizic, chiar dacă mediul digital a luat o mare amploare în ultimul timp, iar cu un simplu click poţi să asculţi melodia, sau cântăreţul preferat”, a spus Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl Romania.
“Albumul Inevitabil va fi bine marchează şase ani de colaborare excelentă între Andra şi MediaPro Music. Din 2007 până în prezent, am lansat împreună piese, videoclipuri şi albume de excepţie, Inevitabil va fi bine fiind al șaselea material discografic lansat de îndrăgita artistă alături de MediaPro Music. În plus, această distincție nu este prima de acest fel din cariera Andrei, ea primind mai multe discuri de aur, platină şi diamant până în prezent. Albumul nou aduce fanilor 12 piese originale şi două remixuri, printre care şi hiturile Abelia, Something New sau Telephone. Ne onorează colaborarea cu Andra, este o profesionistă desăvârşită şi un artist complet!”, a declarat MediaPro Music.
Acesta este al doilea disc de platină oferit de o casă de producţie. Anul trecut albumul Skeo, comercializat timp de două săptămâni în exclusivitate în magazinele Lidl a fost premiat cu discul de platină de către casa de discuri Roton.