prin intermediul noului său website
Acces mai rapid şi mai intuitiv la informaţiile dorite
Nokia România anunţă lansarea oficială a noului său website, www.nokia.ro. Prin intermediul acestuia, Nokia îşi reconfirmă orientarea constantă către utilizatori şi preocuparea pentru cel mai recent domeniu de interes al companiei – Internetul.
Tranziţia la noua interfaţă face parte din procesul derulat la nivel mondial de transformare a tuturor website-urilor Nokia locale, ca urmare a dorinţei companiei de a oferi experienţe optime de utilizare. Noul website aduce numeroase noutăţi – funcţii optimizate şi tehnologie „umană”
Noul website oferă o experienţă de utilizare armonioasă, funcţii de navigare optimizate, acces mai uşor la informaţie şi conţinut mai bogat. Piesa de rezistenţă o reprezintă instrumentul de Căutare şi comparare, care simplifică accesul vizitatorilor la telefoanele preferate, precum şi compararea acestora cu alte modele, pentru a le permite luarea unei decizii avizate.
„Promisiunea oferită de brandul Nokia este de a dezvolta o tehnologie umană, iar compania aduce în permanenţă noi elemente pentru a consolida această promisiune. Nokia şi-a extins aria de expertiză de la dispozitive mobile, oferind în prezent o gamă variată de servicii de Internet. Practic, acest nou website reprezintă un instrument puternic care ajută utilizatorii să îşi aleagă produsele de care au nevoie şi să obţină rezultate maxime cu acestea, interacţionând în acelaşi timp cu tot ceea ce înseamnă Nokia. Dorim să transformăm această interacţiune într-o relaţie solidă, continuă, bazată pe angajamentul asumat faţă de utilizatori”, a declarat Greig Williams, Managing Director Nokia Ungaria şi România.
Pe lângă instrumentul de Căutare şi comparare, website-ul Nokia include o nouă secţiune care permite utilizatorilor să localizeze magazinele care comercializează produse Nokia – fie magazine Nokia, fie magazine ale partenerilor din retail şi ale operatorilor sau puncte de service autorizate. Secţiunea de Suport şi software a fost îmbogăţită, oferind acum servicii optimizate de asistenţă şi aplicaţii ce răspund nevoilor specifice ale utilizatorilor Nokia.
„Intenţia noastră a fost de a oferi o experienţă de navigare mai bogată şi pot spune cu încredere că am reuşit acest lucru. Vizitatorii au acum acces mai intuitiv la informaţiile despre funcţiile produselor, au acces la suport, la discuţiile de pe forumul Nokia, precum şi la aplicaţia Magazine, care le permite să găsească magazinul cel mai apropiat de locul în care se află”, a adăugat Greig Williams.
Deschişi la părerea utilizatorilor
Decizia de a crea şi implementa un nou concept de website s-a bazat pe feedback-ul şi contribuţia oferite de către utilizatori. Pentru a-şi aprofunda cunoştinţele cu privire la aşteptările utilizatorilor faţă de website, Nokia realizează de două ori pe an studii de piaţă în zeci de ţări, cu mii de respondenţi.
Conform ultimului studiu, majoritatea vizitelor au ca scop informarea cu privire la produse. Jumătate dintre respondenţi au declarat că vizitează website-ul pentru a se documenta despre un anumit telefon, majoritatea dintre aceştia fiind interesată de cele mai recente modele de telefon disponibile. Utilizatorii care accesează informaţii legate de modele recente de telefon sunt şi cei mai mulţumiţi de experienţa oferită de website, în timp ce utilizatorii care au căutat informaţii de asistenţă şi reparaţii au declarat că serviciile dedicate necesită optimizări. Modul de navigare în interiorul paginii a fost considerat mai important decât designul sau alte elemente de conţinut.
În România, majoritatea respondenţilor au declarat că intenţionează să revină pe website în viitorul apropiat. Majoritatea vizitelor au ca motiv căutarea de informaţii suplimentare, vizualizarea celor mai recente modele de telefoane şi compararea acestora. Marea majoritate a vizitatorilor a declarat că şi-a îndeplinit scopul vizitei, reuşind să ajungă rapid la informaţia dorită.
Concurs online
Pentru a marca lansarea noului website, Nokia România organizează un concurs online, deschis tuturor vizitatorilor. Participanţii au posibilitatea să identifice modelele de telefon mobil care se potrivesc cel mai bine cu patru profiluri de utilizator. Premiile constau în dispozitive mobile şi accesorii Nokia. Concursul a fost lansat pe 26 noiembrie şi se va încheia pe 23 decembrie. Campania este promovată pe numeroase website-uri de specialitate, iar câştigătorii vor fi anunţaţi pe www.nokia.ro pe parcursul celor patru săptămâni de concurs.
{mosloadposition user10}