în prima jumătate a anului 2007
Compania Albalact Alba Iulia, aflată printre primii cinci producători de lapte şi produse lactate din România, a înregistrat în prima jumătate a anului 2007 o creştere cu 176,73% a cifrei de afaceri, ajungând la 74.819.977 ron (23.873.637 euro), faţă de aceeaşi perioadă a anului 2006, când a înregistrat o cifră de afaceri de 42.333.880 ron (11.900.000 euro). Tot pe primele şase luni ale anului 2007, profitul companiei a înregistrat o creştere cu 1137,14% ajungând la 6.853.847 ron (2.186.933 euro), faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut – când profitul a fost de 602.726 ron (170.000 de euro).
„Rezultatele obţinute în primele şase luni ale anului 2007 sunt cele aşteptate, în condiţiile în care societatea nu a demarat încă producţia la noua fabrică din Oiejdea, Alba. După ce noua fabrică va intra în funcţiune, cel mai probabil la sfarşitul lunii septembrie, compania se aşteaptă la rezultate şi mai bune”, a declarat Raul Ciurtin, preşedintele Albalact Alba Iulia.
Pentru cea de-a doua parte a anului 2007, reprezentanţii Albalact estimează în continuare o creştere a cifrei de afaceri, concomitent cu creşterea cheltuielilor de marketing pentru lansarea de produse noi.
Compania Albalact tocmai a extins marca Fulga – prezenta pâna acum doar cu lapte UHT – şi pe segmentul lactatelor proaspete pasteurizate. Fulga are acum şi sortimente de iaurturi naturale (simple sau cu fructe). Pe segmentul lactatelor proaspete pasteurizate, Albalact mai este prezentă pe piaţa autohtonă cu brandul Zuzu, care reuneşte 25 de sortimente de iaurturi, lapte, sana şi smântână.
Albalact mai pregăteşte pentru anul 2007 lansarea altor produse sub marcile Zuzu, Fulga şi Albalact şi intenţionează de asemenea să intre pe segmentul brânzeturilor proaspete.
{mosloadposition user10}