Într-o zi, în timp ce păștea cuminte într-o poieniță, Fulga a fost răpită de extratereștri și dusă pe o planetă necunoscută din altă galaxie. Aici, Fulga s-a văzut înconjurată tot felul de extratereștri fioroși și inamici nemaivăzuți. Ca să se întoarcă înapoi acasă, Fulga trebuie acum să lupte cu ei, sa îsi facă aliați, să îndeplinească misiuni și să găsească indicii.
Albalact lansează noua platformă de comunicare digitală pentru Fulga, care marchează una dintre cele mai importante campanii ale brand-ului din ultimii ani. Noua platformă o aduce pe Fulga mai aproape de prietenii ei copiii în spațiul virtual cu un site nou și un joc online captivant – Fulga, Aventura Spațială.
Copiii pot intra pe www.lumeafulga.ro ca să o ajute pe prietena lor să învingă obstacolele din marea aventură și să se întoarcă teafără acasă. O colecție de douăsprezece insigne, care reprezintă câte un personaj din joc, dar și un cod unic, le aduce copiilor puncte valoroase și accesul la nivelele superioare ale jocului. Copiii vor găsi insignele în pachetele de lapte Fulga cu arome 250 ml.
Vor exista în piață șase tipuri de pachete speciale formate din câte două cutii Fulga de 250 ml lapte cu arome (ciocolapte, mierlapte, vanilapte, lapte semidegresat 1.5% grăsime, lapte cu suc de portocale și lapte cu suc de zmeură și morcov).
Campania a fost lansată sâmbătă, 9 iulie, în prezența a sute de copii invitați în Parcul Herăstrău. Fulga a fost și ea de față, a cântat alături de cei mici, a dansat, a pictat, s-a jucat cu baloane, dar, la un moment dat a dispărut fără urmă… a fost răpită de extratereștri!
„Fulga a fost și este un brand iubit mai ales de copii, principalii consumatori de lapte și lapte cu arome. Copiilor le place să se joace dintotdeauna. Tocmai de aceea Fulga a decis să se joace cu ei și online, acolo unde copiii îsi dedică o parte importantă din timpul lor de joacă. Așa s-a născut actuala platformă de comunicare, în componența căreia intra și jocul „Fulga, aventura spațială”, un joc amuzant și neintruziv. Copiii vor descoperi pe noul site aceeași văcuță prietenoasă, isteață și jucăușă, într-un mediu interactiv, competițional și în continuă evoluție. La raft, Fulga le-a pregatit micilor consumatori 6 combinaţii delicioase de lăptic cu arome, fiecare pachet conținând și o surpriză pe gustul lor”, declară Elena Solianic, brand manager pentru Fulga la Albalact.
Noua platformă de comunicare a fost concepută și dezvoltată de echipa Albalact împreună cu agenția Next Advertising, care gestionează contul Fulga pentru Albalact, și cu Netalurgica – divizia de internet a agentiei Next. Componenta de advergaming a platformei online a fost creată şi implementată de agenţia interactivă Advanced Ideas şi reprezintă o premieră pentru piaţa din România. Jocul Fulga – Aventura Spațială este o noutate în advergamingul românesc, atât prin complexitatea şi originalitatea scenariului, cât şi prin tehnologiile de dezvoltare folosite şi timpul de realizare relativ scurt.
„Văcuţa Fulga trece prin momente dificile. A fost răpită de extratereştri. Dar nu-i nimic, încă o mai putem salva! Noi, agenţia Next, ne-am gândit să punem la dispoziţia fanilor un sistem prin care o pot ajuta pe Fulga să treacă de momentul dificil. Îi transmitem pe această cale să aibă răbdare, să reziste, să se ţină tare. Prin intermediul jocului Aventura Spaţială, aceia care o iubesc îi vor sări negreşit în ajutor şi o vor scăpa de nemiloşii răpitori. Fulga, rezistă! Fanii tăi îţi vor sări în ajutor!”, declară Liviu David, Director de Creație, Next Advertising.
Echipa care a participat la realizarea campaniei este formată din Cristina Miclea – Director de Marketing și Elena Solianic – Brand Manager, din partea Albalact; Cătălin Baciu – Art Director, Mihaela Ştefănică – Copywriter, Ioana Căbuz – Account Manager, Sorin Popescu – Managing Director, din partea Next Advertising; Irina Mateescu – Şlefuitoare Media Netalurgica; Adrian Ichim şi Adrian Apostol – Web Producers Advanced Ideas.
Campania Fulga – Aventura Spațială va fi promovată printr-un spot TV pe cele mai importante canale pentru copii (Disney Channel și Cartoon Network), într-o emisiune specială difuzată în direct la Radio Itsy Bitsy – „A fost odată o zăpăceală”, dar și în mediul online pe site-uri pentru copii și rețele de socializare.
Considerat un brand autohton încă tânăr, Fulga a câştigat în numai patru ani un capital de imagine considerabil. Fulga a devenit un simbol pentru copii, simbolul văcuţei simpatice, isteţe, puse pe şotii, dar care le aduce celor mici lapte bun şi are răspunsuri la toate întrebările.
Compania Albalact – Alba Iulia este unul dintre primii cinci producători de lapte şi produse lactate din România. Înfiinţată în anul 1971 şi transformată în societate comercială pe acţiuni în 1990, Albalact a fost privatizată în 1999. Compania Albalact are peste 500 de angajaţi şi peste 6.000 de acţionari şi este listată la categoria a II-a a Bursei de Valori Bucureşti. Din 2009, Albalact deţine 95,67% din pachetul de acţiuni al Societăţii Rarăul Câmpulung Moldovenesc. În prezent, Albalact comercializează produse proaspete pasteurizate şi UHT sub brand-urile sale Fulga, Zuzu, De Albalact şi Rarăul.