intr-un nou centru logistic in Capitala
Actionarii companiei Albalact Alba Iulia au hotarat in ultima sedinta AGA achizitionarea unui teren de 10.000 de metri patrati in comuna Afumati, de langa Bucuresti, unde va fi construit un nou centru logistic. Centrul va fi destinat exclusiv distribuirii produselor companiei in Bucuresti si in zona de sud-est a tarii.
Noul centru logistic va cuprinde depozite frigorifice de mari capacitati, platforme de incarcare/descarcare, utilaje suplimentare necesare transportului de marfa, spatii administrative. In total, investitia pentru ridicarea noului centru logistic va ajunge la 3 milioane de euro, doua milioane fiind alocate construirii si dotarii centrului, iar un milion de euro – achizitionarii terenului. „Investitia in noul centru logistic este motivata de cresterea vanzarilor Albalact si a cererii din ce in ce mai mari de pe piata pentru produsele nostre. Un alt motiv la fel de intemeiat si care ne-a convins ca este vremea sa ne extindem si din punct de vedere al capacitatilor logistice este intrarea in productie a noii fabrici de produse lactate Albalact din apropiere de Alba Iulia, care va fi inaugurata foarte curand. Am construit o noua fabrica pentru extinderea portofoliului de produse, dar pentru ca acestea sa ajunga la consumatori, a fost nevoie si de un centru logistic pe masura”, a declarat Traian Simion, directorul comercial al Albalact.
Centrul logistic va fi deschis in vara anului 2008. Extinderea capacitatilor de distributie a produselor Albalact va determina si cresterea numarului de angajati ai companiei.
Compania Albalact Alba Iulia a inregistrat in prima jumatate a anului 2007 o crestere cu 76,73% a cifrei de afaceri, ajungand la 74.819.977 ron (23.873.637 euro), fata de aceeasi perioada a anului 2006, cand a inregistrat o cifra de afaceri de 42.333.880 ron (11.900.000 euro).
Tot pe primele sase luni ale anului 2007, profitul companiei a inregistrat o crestere cu 1137,14% ajungand la 6.853.847 ron (2.186.933 euro), fata de aceeasi perioada a anului trecut – cand profitul a fost de 602.726 ron (170.000 de euro). Rezultatele bune se datoreaza vanzarilor inregistrate cu brandul Zuzu, dar si cu celelalte doua branduri – Fulga si Albalact.
Pentru cea de-a doua parte a anului 2007, reprezentantii Albalact estimeaza in continuare o crestere a cifrei de afaceri, concomitent cu cresterea cheltuielilor de marketing pentru lansarea de produse noi.
Albalact mai pregateste pentru anul 2007 lansarea altor produse sub marcile Zuzu, Fulga si Albalact si intentioneaza de asemenea sa intre pe segmentul branzeturilor proaspete.
{mosloadposition user10}