pentru aprobarea rezultatelor financiare obţinute în 2006
Consiliul de Administraţie al Albalact SA Alba Iulia convoacă, în data de 26 aprilie 2007, în Alba Iulia, Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor, pentru discutarea şi aprobarea cu prioritate a raportului de activitate a Consiliului de Administraţie pe anul 2006 şi pentru aprobarea rezultatelor financiare aferente anului 2006.
Acţionarii companiei Albalact Alba Iulia vor analiza şi aproba situaţiile financiare şi anexele acestora întocmite pentru exerciţiul financiar aferent anului 2006, pe baza rapoartelor prezentate de administratorii societaţii Albalact SA şi de auditorul său financiar.
În aceeaşi şedinţă, acţionarii Albalact urmează să aprobe repartizarea profitului net realizat în anul 2006. De asemenea, va fi analizat şi aprobat bugetul de venituri şi cheltuieli şi programul activităţilor pentru exerciţiul finananciar aferent anului 2007.
Estimările financiare pentru anul 2006 arată că cifra de afaceri a companiei Albalact a crescut cu 70% anul trecut, de la 16.826.930 euro în 2005, la peste 29.000.000 euro în 2006.
Şi vânzările înregistrate în primele două luni ale acestui an s-au dublat faţă de primele două luni ale anului 2006. Zuzu, cel mai tânăr brand al Albalact aflat pe piaţă de mai puţin de un an, cu 25 de sortimente de lactate proaspete, deţine deja o treime din valoarea vânzărilor companiei. Două treimi din valoarea vânzărilor sunt deţinute fiecare de Fulga şi Albalact, celelalte două mărci ale companiei.
Compania Albalact pregăteşte pentru anul 2007 extinderea pe categorii noi de lactate şi lansarea mai multor produse noi sub mărcile Zuzu şi Fulga. Pentru asta, compania va deschide, anul acesta, o nouă fabrică la Alba Iulia – una dintre cele mai moderne unităţi de producţie de lactate din Europa de Est. Costurile amenajării noii fabrici, utilate cu tehnologie avansată conformă nomelor Uniunii Europene, depăşesc 8 milioane de euro. Noua fabrică va avea o capacitate de prelucrare de 200.000 de litri de lapte pe zi (faţă de 120.000 de litri pe zi cât procesează fabrica actuală). Albalact va investi, de asemenea, în logistică, în marketing, în ferma proprie de la Vaidei – Hunedoara şi în flotă şi va extinde parteneriatele cu diverse canale de distribuţie.
Managerii companiei Albalact intenţionează să intre, spre sfârşitul anului 2007, şi pe categoria brânzeturilor, segment pe care compania nu a fost prezentă cu nici unul dintre brandurile sale.
Şi capitalul companiei Albalact Alba Iulia tocmai a fost majorat în luna ianuarie cu peste 10.855.253 RON (3.192.721 euro), în urma Adunării Generale Extraordinare a Acţionarilor Albalact. Acţionarii Albalact au votat majorarea capitalului social de la 9.439.350,3 RON, la 20.294.603,5 RON, prin emisiunea unui număr de 108.552.532 acţiuni nominative.
{mosloadposition user10}