Compania Albalact Alba Iulia a primit statutul de Furnizor al Casei Majestăţii Sale Regelui Mihai I ca semn de recunoaştere şi de apreciere a calităţii produselor oferite. De un an de zile, compania Albalact furnizează Casei Regale produse lactate precum caşcaval Rarăul şi De Albalact, iaurt Zuzu, lapte Zuzu şi telemea De Albalact.
Acordarea calităţii de Furnizor implică un înalt standard al produselor şi serviciilor, constanţă, seriozitate şi înalt profesionalism din partea companiei comerciale.
Titlul de Furnizor al Casei Majestăţii Sale Regelui a fost înmânat preşedintelui Albalact, Raul Ciurtin, chiar de către Majestatea Sa Regele Mihai I, în cadrul unei ceremonii specifice.
„Suntem onoraţi să intrăm în familia restrânsă a furnizorilor Casei Regale, mai ales că timp de peste un deceniu ne străduim să dovedim că un producător autohton de lactate poate aduce pe masa românilor produse de calitate înaltă şi sigure pentru consum, fără să altereze tradiţia reţetelor folosite şi a gustului. Putem spune că am trecut examenul de calitate şi în lumea aristocraţiei. Obţinerea acestei distincţii nu este facilă şi ne confirmă înca o dată încrederea pe care consumatorii români, de rând sau de viţă nobilă, o au în produsele Albalact”, declară Raul Ciurtin, preşedintele şi directorul general al Albalact Alba Iulia.
Cu o tradiţie de 38 de ani pe piaţa românească a lactatelor, Albalact a devenit societate pe acţiuni în 1999, iar zece ani mai târziu a ajuns în top 4 producători de lactate din România. Albalact şi-a câştigat renumele de lider pe piaţa laptelui pasteurizat şi UHT cu brandurile sale Zuzu şi Fulga, cu respectarea tradiţiei, a standardelor europene de calitate, o politică de preţuri competitivă, ambalaj modern şi inovaţie. Zuzu ocupă primul loc pe piaţa laptelui pasteurizat cu 29% cotă de piaţă în volum (MEMRB retail audit, Ian-Dec 2009), iar Fulga este numărul 2 pe piaţa laptelui UHT cu 19.5% cotă de piaţă în volum (MEMRB retail audit, Ian-Dec 2009). Potrivit aceloraşi analize MEMRB, Albalact este lider de piaţă şi pe segmentul untului de masă, cu brandul omonim De Albalact. Cu smântâna Albalact, compania ocupă locul doi pe acest segment.
În 2008, Albalact a intrat pe segmentul brânzeturilor cumpărând pachetul mnajoritar de acţiuni al societăţii Rarăul Câmpulung Moldovenesc. Societatea este specializată în domeniul producţiei de brânzeturi, inclusiv produse tradiţionale tip caşcaval, caş şi urdă, în producţia de lapte praf, unt şi produse proaspete tip smântână, iaurt, lapte bătut tip sana şi lapte pentru consum, sub brandul omonim Rarăul. Albalact produce peste 60 de sortimente de lactate sub mărcile Fulga, Zuzu, Albalact şi Rarăul.
{mosloadposition user10}