Proiectul „Zodia României”, derulat în cadrul campaniei „Împreună pentru o Românie mai bună”, a ajuns la final, iar românii și-au creat împreună noul semn zodiacal sub care își doresc să fie construit viitorul lor, al tuturor.
După o jumătate de an în care viața românilor s-a schimbat foarte mult, în această campanie, românii au realizat cât de importantă este iubirea în viața lor: „am ales iubire pentru că numai așa poți schimba ceva”, „am ales iubirea pentru că e cel mai frumos sentiment și doar cu iubire și prin iubire realizăm tot ce ne dorim”; „am ales iubire pentru o schimbare în bine, să fim mai buni și mai iubitori cu tot ce ne înconjoară”; „am ales iubirea pentru ca noi toți românii să ne iubim și să fim uniți”.
Iubirea este dominantă în votul acestora, peste 32% dintre participanți alegând-o, aproape 31% au votat sănătate, alți aproximativ 23% au ales bunăstarea și un procent de peste 14% a optat pentru carieră. Iubirea a predominat în voturile românilor din regiunile istorice Banat, Bucovina, Moldova și Muntenia, iar sănătatea a predominat mai ales în Dobrogea, Maramureș și Transilvania.
Proiectul s-a derulat alături de Neti Sandu, cunoscuta vedetă a postului PRO TV, care le-a propus oamenilor să-și construiască o zodie comună, o zodie în care să creadă cu toții și care să reprezinte viitorul unei țări unite, așa cum și-o imaginează ei.
„M-am bucurat să fiu parte a acestei campanii și mi-a plăcut să văd atât de mulți oameni care au ales să se implice. Este un proiect care i-a adus pe oameni împreună, iar acest lucru este minunat.” – a declarat Neti Sandu, vedeta PRO TV
„Proiectul „Zodia României”, parte a campaniei „Împreună pentru o Românie mai bună”, este unul drag nouă, tocmai pentru că duce mai departe moștenirea noastră: aceea de a fi mereu împreună, alături unii de ceilalți. Așa cum și Timișoreana a fost mereu alături de români de sute de ani, orice s-a întâmplat”, a declarat Iulia Dobre, Senior Brand ManagerTimișoreana.
Toți cei vor să vadă rezultatele votului pentru „ Zodia Romaniei” trebuie doar să acceseze pagina de Facebook Timișoreana (https://www.facebook.com/BereTimisoreana/videos/303617184060412/).
Campania s-a derulat timp de șase săptămâni, în perioada 7 iulie–14 august, alături de Neti Sandu.