GAV a semnat spotul campaniei “Salvaţi marele ecran”, iniţiată de Asociaţia de Promovare a Filmului Românesc (APFR) şi susţinută de Festivalul Internaţional de Film Transilvania (TIFF), în cadrul celei de-a treisprezecea ediţii. GAV este partener tradiţional TIFF, fiind totodată responsabil de promovarea secţiunii competitive Shadows Shorts (Scary Video Collection), prin intermediul unui spot regizat de Marius Roşu.
Clipul “Salvaţi marele ecran” a fost regizat tot de directorul de creaţie GAV şi trage un semnal de alarmă asupra situaţiei sălilor de cinema din ţară. Dacă la începutul anilor ’90 existau aproximativ 450 de cinematografe, astăzi supravieţuiesc mai puţin de 30. Obiectivele principale ale campaniei sunt strângerea de fonduri pentru reabilitarea sălilor de cinema şi refacerea hărţii interactive cu cele 400 de cinematografe de stat care funcţionau acum mai bine de 20 de ani. Mai multe detalii sunt disponibile pe site-ul www.salvatimareleecran.ro.
“Nu puteam refuza invitaţia lui Tudor (Giurgiu) de a ne implica în acest proiect. Credem în cauză şi sperăm ca mesajul campaniei să aibă impact real. În ceea ce ne priveşte, vom continua să ne aducem contribuţia creativă de fiecare dată când vom fi solicitaţi să sprijinim proiecte culturale de valoare. GAV a început ca primul atelier de marketing cultural românesc în urmă cu mai bine de un deceniu, iar TIFF este cel mai vechi partener al nostru. Ceea ce fac Tudor şi echipa lui minunată pentru cinema merită toată admiraţia şi susţinerea noastră”, a explicat Lucian Georgescu, Managing Partner GAV.