Mişcarea schimbărilor climatice la nivel mondial incurajeaza cetăţenii să ia măsuri
Publicul face apel la actiune: Alaturati-va miscarii- semneaza petitia climatica !
Săptămâna Climei Globale, care a început pe 21 septembrie şi se încheie sâmbătă, pe 26 septembrie, marchează lansarea oficială a mişcării Hopenhagen, cu aproximativ 80 de zile înainte de Conferinţa pe tema schimărilor climatice iniţiată de ONU şi IAA, ce va avea loc în decembrie, la Copenhaga.
Hopenhagen va permite cetăţenilor să devină participanţi activi în dialogul despre schimbările climatice şi va face sa fie auzite vocile lor de catre liderii mondiali, precum şi delegaţii conferinţaei prezenţi la reuniune. Ultimul apel la natiune va fi acela de a strange semnaturi pentru petitia " schimbarii climei" , petitie in sprijinul ONU, ce reprezinta un proiect " ambitios, corect si eficient in reducerea emisiilor".
Siteul Hopenhagen , www.hopenhagen.org , va servi ca hub-ul de campanie pentru a oferi cetăţenilor, guvernelor, organizaţiilor non-profit şi întreprinderilor, instrumentele de sprijin pentru un rezultat pozitiv la Conferinta Schimbarilor Climatice .
Hopenhagen va aduce un mesaj pozitiv de speranţă prin rezultatul conferinţei şi doreste sa inspire cetăţenii din intreaga lume pentru a "lasa liderii sa conduca" pentru a se ajunge la un acord comun.
„Am fost inspiraţi de mesajul de speranţă al mişcării Hopenhagen şi de oportunităţile pe care acest eveniment le oferă cetăţenilor lumii de a se exprima în legătură cu un tratat pe tema schimărilor climatice care să fie corect şi eficient.”, a declarat Ritt Bjerregaard, primarul oraşului Copenhaga.
Comunităţile locale au o oportunitate unică de a-si angaja cetăţenii in diferite actiuni ca parte a miscarii Hopenhagen.
Companii precum Coca-Cola, SAP şi Siemens îşi folosesc resursele şi extinderea global pentru a ridica gradul de notorietate al mişcării Hopenhagen.
Hopenhagen a încheiat un parteneriat cu SustainLane.com intarindu-si relatia cu cele mai populate 50 de orase din SUA pentru a conduce actiunile si a se vedea efecte ale schimbarii la nivel local.
Instituţiile de media internaţionale donează milioane de dolari în publicitatea TV, print, radio, out-of-home şi online pentru a face cunoscut evenimentul din decembrie. Acestea sunt: Business India, Citadel Media, The Economist, EuroNews, The Financial Times, GOOD Magazine, Google, Harvard Business Review, ICP, The International Herald Tribune, The Internationalist Magazine, JCDecaux sites at JFK and LAX airports, Reader’s Digest, National Geographic Magazine, Newsweek, Scientific American, Text Appeal, Time Warner Cable, the Thomson Reuters building in Times Square, The Wall Street Journal.
Procesul de comunicare este extrem de important în succesul acestui demers, astfel încât IAA, asociaţie ce reuneşte companii de advertising şi de media din toată lumea, se ocupă de dezvoltarea unui program de comunicare comprehensiv ce va genera notorietate şi va produce acţiuni concrete.
{mosloadposition user10}