Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Al treilea an de Mercedes-Benz si Golin la TIFF

Pentru al treilea an consecutiv, Golin a fost alături de Mercedes-Benz la Festivalul Internațional de Film Transilvania (TIFF), dezvoltând o campanie de comunicare în concordanță cu valorile celebrului brand auto.

„Parteneriatul dintre Mercedes-Benz și TIFF este deja o tradiție, anul acesta fiind deja al șaptelea an al acestei colaborări. Mai mult, este al treilea an în care facem echipă cu Golin la TIFF. Aceste 2 exemple arată prețul pe care îl punem pe parteneriate pe termen lung și exemplifică dorința Mercedes-Benz de a promova excelența într-un domeniu care abia în ultimii an a reînceput să primească atenția și respectul cuvenite.”, a declarat Gabriel Crăciun, Corporate PR/Communications, Mercedes-Benz România.

Continuând tradiția, Mercedes-Benz a fost și anul acesta Mașina Oficială a celui mai important festival de film organizat în România. Mai mult, Mercedes-Benz a continuat să ofere Premiul de Excelență TIFF, actorul Florin Zamfirescu fiind recompensat în cadrul celei de-a XIII-a ediții pentru cei peste 45 de ani de carieră în lumea teatrului și filmului din România.

Cu ajutorul Golin, Mercedes-Benz a susținut 10 pentru FILM, proiectul care își propune să promoveze figuri noi în filmul românesc și care vizează actorii care s-au remarcat în teatru, dar care nu au făcut până în acest moment pasul spre industria cinematografică. În cadrul unui eveniment de tip speed-interviewing, moderat de Andi Moisescu, jurnaliștii prezenți au avut posibilitatea de a face cunoștință și de a schimba opinii cu cei zece actori implicați în programul 10 pentru FILM din 2014.

„Numărătoarea inversă pentru următoarea ediție a festivalului începe chiar în momentul în care ne întoarcem de la TIFF J. E un proiect care ne entuziasmează de fiecare dată. Oamenii, evenimentele, filmele, petrecerile cu muzică bună creează un context perfect pentru un brand ca Mercedes-Benz. Ca dovadă, participanții la festival pur și simplu ȘTIU că Mercedes-Benz este și va fi Mașina Oficială. Am auzit asta de multe ori în ultimii ani și ne bucură, pentru că arată că acest brand s-a integrat perfect în spiritul festivalului prin valorile pe care le transmite și prin activările pe care le dezvoltăm împreună.”, a spus Alina Popa, Head of Consumer Division, Golin.

Anul acesta, strategia de comunicare Mercedes-Benz la TIFF a inclus o componentă de social media, adresată fanilor festivalului. O aplicație de Facebook, dezvoltată de Golin și MobileWorks, prin intermediul căreia utilizatorii care răspundeau unui set de întrebări despre cinematografia românească puteau câștiga o experiență de star la gala de închidere a ediției 2014 a TIFF, fiind conduși spre covorul roșu cu Clasa C, Mașina Oficială a Festivalului, asemenea vedetelor care au participat la Gală.

Bucuresti, 27.08.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.