Pentru al treilea an consecutiv, Golin a fost alături de Mercedes-Benz la Festivalul Internațional de Film Transilvania (TIFF), dezvoltând o campanie de comunicare în concordanță cu valorile celebrului brand auto.
„Parteneriatul dintre Mercedes-Benz și TIFF este deja o tradiție, anul acesta fiind deja al șaptelea an al acestei colaborări. Mai mult, este al treilea an în care facem echipă cu Golin la TIFF. Aceste 2 exemple arată prețul pe care îl punem pe parteneriate pe termen lung și exemplifică dorința Mercedes-Benz de a promova excelența într-un domeniu care abia în ultimii an a reînceput să primească atenția și respectul cuvenite.”, a declarat Gabriel Crăciun, Corporate PR/Communications, Mercedes-Benz România.
Continuând tradiția, Mercedes-Benz a fost și anul acesta Mașina Oficială a celui mai important festival de film organizat în România. Mai mult, Mercedes-Benz a continuat să ofere Premiul de Excelență TIFF, actorul Florin Zamfirescu fiind recompensat în cadrul celei de-a XIII-a ediții pentru cei peste 45 de ani de carieră în lumea teatrului și filmului din România.
Cu ajutorul Golin, Mercedes-Benz a susținut 10 pentru FILM, proiectul care își propune să promoveze figuri noi în filmul românesc și care vizează actorii care s-au remarcat în teatru, dar care nu au făcut până în acest moment pasul spre industria cinematografică. În cadrul unui eveniment de tip speed-interviewing, moderat de Andi Moisescu, jurnaliștii prezenți au avut posibilitatea de a face cunoștință și de a schimba opinii cu cei zece actori implicați în programul 10 pentru FILM din 2014.
„Numărătoarea inversă pentru următoarea ediție a festivalului începe chiar în momentul în care ne întoarcem de la TIFF J. E un proiect care ne entuziasmează de fiecare dată. Oamenii, evenimentele, filmele, petrecerile cu muzică bună creează un context perfect pentru un brand ca Mercedes-Benz. Ca dovadă, participanții la festival pur și simplu ȘTIU că Mercedes-Benz este și va fi Mașina Oficială. Am auzit asta de multe ori în ultimii ani și ne bucură, pentru că arată că acest brand s-a integrat perfect în spiritul festivalului prin valorile pe care le transmite și prin activările pe care le dezvoltăm împreună.”, a spus Alina Popa, Head of Consumer Division, Golin.
Anul acesta, strategia de comunicare Mercedes-Benz la TIFF a inclus o componentă de social media, adresată fanilor festivalului. O aplicație de Facebook, dezvoltată de Golin și MobileWorks, prin intermediul căreia utilizatorii care răspundeau unui set de întrebări despre cinematografia românească puteau câștiga o experiență de star la gala de închidere a ediției 2014 a TIFF, fiind conduși spre covorul roșu cu Clasa C, Mașina Oficială a Festivalului, asemenea vedetelor care au participat la Gală.